Gjest Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Armer og ben går i ett her. Og selvfølgelig driver hun og drar ut smokken om og om og om og om og om igjen, og blir illsint fordi smokken er borte. Nå har jeg holdt på i 2 timer med å legge henne. Hun sovner men våkner av at hun har dratt ut smokken, også driver hun og drar ut smokken en million ganger før hun sovner igjen, for så å våkne igjen og gjenta hele prosedyren. Passer så veldig dårlig at hun er i den fasen nå siden hun og storebror deler rom nå som vi pusser opp hans, dvs at de ligger på rom sammen med meg også mens far (heldiggrisen) sover på sofaen. Oppdaget stemmen sin også vettu, så hun må jo selvfølgelig hyle seg blå hver gang hun trenger hjelp.....haha. Håper hun ikke klarer å vekke han nå da, så har vi det gående her. Han tåler heldigvis litt bråk når han sover, da : )
Pinnen Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Hehe. Hun høres nesten ut som en liten gledesdreper. Du må jo kanskje bare la henne ligge litt selv da. Hun finner smokken selv sikkert en gang. Min er veldig flink på å legge seg. Litt kos må det jo være når jeg legger han. Setter han på fanget i liggestilling, finner frem ei bok med lyd som jeg leser i. Boka blinker og. Har ikke belysning på men en sånn liten spøkelses lampe som du får kjøp på Ikea. Etter et par sider, kommer gjespinga. Så legger jeg han, nattanuss. Gir han smokken, prater litt med seg selv før han sovner Men, det kommer vel en smell til meg å vill jeg tro
Pinnen Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Du skrev jo ikke noe om alderen til snuppa di da Hehe. min er 11 mnd i morgen han nå
Makko med to små gutter Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Storebror venner seg :-) Var barnevakt for to unger, der jenta satt i å hyle (omtrent som hun skulle ha falt ned trappe el), stormet inn på soverrommet. Storebroren satt seg opp i senga, så på oss med trøtte øyne, la seg ned og sovnet igjen... -Skjønte etterhvert at dette var vanlig (moren sa etterpå "ups, glemte å advare deg mot det...", -jo takk). Ang smokken. Vår (4mnd) driver også å spytter ut smokken, og vi lar det iallefall gå 15-30 sek før han får den tilbake. Det har faktisk blir bedre...
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Hun er 4,5 mnd. så smokken finner hun ikke selv...hehe Joa, ser ut som storebror er vant til litt bråk når han sover i bhg, mye skriking fra noen barn da. Så han sover seg igjennom det. Han var kjempe vàr for lyder før, så det er litt deilig at den perioden er over. Han sov seg gjennom alt i går : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå