Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Har dere reagert noe på den pillen som dere får den første dagen? Skal inn i morgen og få den...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Hei! Jeg var litt småkvalm utover dagen, og dagen etter, ikke sånn at jeg kastet opp, men følte meg litt uggen.. Jeg begynte ikke å blø eller noe, før jeg tok pillene 3.dagen. Jeg reagerte heller ikke noe på dem, litt menssmerter, og så klart blødninger. Hos meg var fosteret ute 2 timer etterpå. Lykke til i morgen, fysisk sett går det veldig veldig greit, for min del, som var veldig sikker på mitt valg, gikk det psykiske veldig bra også SKal tenkte på deg!
Sanguinary Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Jeg ble utrolig svimmel ca.12t. etter at jeg hadde tatt den. Kunne bare gå ett par skritt før jeg måtte legge meg rett ned på gulvet for ikke å svime av. Følte meg helt fin da jeg lå på sofaen eller satt i ro. Dette var på Onsdagskvelden og varte ett par timer. På Torsdagskvelden aborterte jeg hjemme. Hadde noe mensliknende vondt, men utenom det så følte jeg meg grei i formen. Satt her på dataen da jeg reiste meg for å gå en tur på toalettet da blodet kom. Ble ganske sjokket siden jeg ikke ante at det kunne skje og også av mengden av blod som kom. Måtte uansett gjennom det som egentlig skulle ha vært aborten på Fredagen for å få ut eventuelle rester. Alt gikk veldig greit, men skal ikke gjennom dette igjen. Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå