Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært på 3d ultralyd i Sandvika og smugtittet på vidunderet.

Det er fortsatt (!) ei lita jente i magen min - eller lita og lita, hun har bikket kiloen nå med 8 gram (1008 gr). Vokser hun i samme fart blir hun 3500 gr til termin.

Må bare få legge til at dette nok er verdens søteste lille jente, med oppstoppernese og bollekinn :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligner hun på deg så blir hun veldig søt: ) Så gøy. Tipper du gleder deg veldig til å møte henne nå.

Skrevet

Har forrsten lagt ut et skrytebilde på profilen min ;-)

Skrevet

Ååå - så søt :-)

Så morsomt med slik 3D ultralyd, forresten..

Skrevet

Å.. så søt hun er :-)

Var inne å tittet på bildene.

Hvor i Sandvika er dette? Er det privat?

Kos deg masse masse med bildene :-)

Skrevet

Så søøt! Jeg synes jeg faktisk kan se at trekkene hennes ligner på deg! Og da blir hun jo veldig pen!

klem

Skrevet

Ja, dette er privat UL hos en veldig hyggelig og flink sonograf. Klinikken heter Ultralydklinikken og ligger pr i dag i Sandvika, men flytter fra 1.1.09 inn i nye lokaler på Lysaker. Hjemmesideadressen er: www.ultralydklinikken.no. Dette er ingen medisinsk undersøkelse, bare for å få en titt på babyen. Koster 800,- Da får du utskrift av de 4 beste bildene pluss en dvd med masse bilder og filmsnutter av babyen. Jeg er veldig fornøyd, og kan anbefale et besøk der :-)

Skrevet

Å så fantastisk, må være en kjempeopplevelse :-)

Ha en riktig god jul, du og lillejenta !!!

Skrevet

Så morsomt med bildet, Månestråle75!

Rart hvordan vi her inne har det med å produsere verdens søteste og vakreste barn ; ) Ønsker deg en riktig god jul og håper vi sees på nyåret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...