vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 er 9 mnd i dag å ekstremt avhengi av meg . gråter vis hun ikke kan sitte oppå meg ved siden av meg ja være sammen med meg . jeg ammer enda også så puppen er hun grusomt avhengi av. tenkte jeg ikke trengte å amme annen vær time når hun ble så stor. trenger mye kos og det får hun. har aldri hatt barnevakt til henne eller da...bestandi vært sammen med meg . hvordan er deres 9 mnders babyer?
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Har en gutt på 9,5 mnd. Han er veldig grei sånn, for han så er det samme hvem som ordner med han, han har sovet hos mormor og farmor noen få ganger, og det har gått helt fint. Han har aldri vært noe særlig mammadalt, og er veldig sosial og heller aldri vært skeptisk til noen. Kunne jo tenkt meg at han var LITT mer mammadalt da..hehehe...Han har igrunn vært veldig "selvstendig" fra fødsel, var aldri noe problem å la han ligge på teppet eller i vippestolen, og alltid vært flink til å pludre å leke på egenhånd. Var også veldig obs på dette fra dag en, at han skulle lære seg til å like å ligge på teppet og leke uten å bli underholdt hele tiden. Aldri vært så veldig kosete heller da...hehe. Eller nå øser han ut koser til gud og hvermann....men ikke noe glad i å sitte på fanget og sånn.
mammarettogslett Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 mi er blitt ekstremt "klengete" siste dagene , vært syk en stund og nå begynner hun å hyle bare jeg setter henne på gulvet, kanskje det er en periode? håper det:) hun har vært så flink å leke og styre tidligere
Smurfe-mamma Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Vi har det på samme måte. Så fort jeg legger henne på gulvet hyler hun rett hit. henger i buksebeina mine støtt. skal kun sitte på armen hele tida. jeg ammer ikke, har ikke gjort det siden hu var 3mnd. men dæven så slitsomt det er. men får tro det bare er en periode vi må gjennom!! tenkte alt ble bedre når hun begynte å åle seg avgårde, men tvert i mot!! blitt skikkelig mammadalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå