Gjest Sauen - preggers Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Ingen som har vært på døra mi, pleier de ikke å selge dem til jul? De er jo nyyydelige... Hehe, ja jeg er godtesyk for tiden.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Lag dem selv, Det er veldig fort gjort 3 dl havregryn 1 dl sukker 2 ts vaniljesukker 2 ss kakao 2 ss sterk kaffe 100 gr smør. Smelt smør og bland med kaffe. Blabd alt det tørre og rør inn i det tørre. La det svelle 30 minutter i kjøleskap. Trill små boller som du ruller i revet sjokolade, kokos, oboy, kakaopulver eller lignende. Oppbevar kaldt.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Har faktisk aldri sett de solgt i butikker eller på boder,, Men er jo noe av det enkleste man kan lage selv da.. Nam nam.. Det skal det lages masse av her i helgen.. =)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Ja, jeg har laget de selv før og de ble faktisk gode, men jeg syns de er hakket bedre de man kjøper...=) Men disse skal jeg klare å lage igjen altså=)
Gammelamazon Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Kan også rulle dem i sukker. Og gjett om de blir gode med noen dråper romessens i!!! NAM. Nå fikk jeg jammen lyst til å lage noen - må være flere år siden sist;-)
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Jeg bruker å røre smør, sukker og vaniljesukker hvitt/porøst. Blir ikke så klissete. Dette er nam-nam:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå