Gå til innhold

Tilbehør til en brun kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på en fancy fest og har endelig funnet en kjole som passer. den er mørkebrun, kort og har noen detajer på brystet.

Men jeg suger på accesories! Hva kan man ha til av veske, strømper, sko, smykker etc til en brun kjole? Antrekk smoking. Pls hjelp....

Og hva med neglelakk, hvilken farge er best?

Fortsetter under...

Skrevet

Rosa er utrolig flott til brunt, litt sånn bebyrosa farge.

Lysrosa neglelakk kan du ha også.

Strømper bør være svart siden kjolen er så mørk.

Men gull er en bankers farge til brun også.

Er som oftes litt gull i en brun farge.

De har mange typer gullsko og gullvæsker. Gull smykke.

Svart størmpebukse og lys rosa på neglene tror eg blir fint :-)

Skrevet

jeg er jo ingen ekspert men kan jo skrive hva jeg villa ha tatt på meg til..

jeg ville enten gått for perler( øredobber, smykke og ambånd) eller zirkoner(sånne som ser ut som diamanter). og til det ville jeg hatt vanlige brune strømpebukser og f.eks brune pumps for de kan brukes til det meste.

ville også hatt en helt enkel liten brun veske, sånn som man bare holder i hånden.

og som neglelakk ville jeg bare lakket med en klar lakk!

de selger mye fint på glitter f.eks som ser "fancy" ut og ikke koster så innmari mye.. hvis ikke du har noe liggendes hjemme:)

Skrevet

Jeg ville gått for brune sko, en mellombrun eller hudfarget strømpebukse i tynn kvalitet. kanskje en veske som brøyt litt, enten i mange farger eller feks gull eller platina? hvis gull veske, smykker i gull også, ellers er det mye fint av fake-smykker hos arts&craft og andre butikker. Rosa er også fint til brunt, men kanskje vanskelig å finne noe "pent" nok? Ville helt klart gått for en clutch veske til penbruk og høye heler hvis kjolen er kort. Se an smykkebruk i forhold til hvordan kjolen er. Og sotede øyne med brune toner, ikke sort og en beigerosa leppestift til munnen. Negler.. jeg pleier alltid åha helt naturlige negler så er ikke så bra på neglelakk. hmm, kanskje i en beigefarge som går litt i gull hvis gull veske? eller helt enkel french manicure?

Skrevet

Jeg ville hatt sorte strømper og sorte høyhelede sko.

Gulløreringer (mellomstorer tynne ringer)

Smykke og armebånd i gull, helst sett. (får masse fint på Glitter eller Vita, arts and crafts koster 400-500 kr for et smykke )

Blank neglelakk.

Sminke i varme gull- og bronsetoner.

Ser deg for meg, du kommer til å bli kjempe fin- hehe =)

Skrevet

HI her

takk for tips. Bare lurer går sort til brunt? Dama i butikken mente også det, men jeg trodde det ikke gikk?

Ja gull i smykker er sikkert fint. Får se om jeg finner noe bra i en av butikkene dere nevner. tenkte å krølle håret med glattetangen så da sparer jeg frisør-regning hvertfall. :-)

Annonse

Skrevet

Sorte strømper og sko går helt fint til !

Skrevet

Ville hatt noen litt stilige store store øredobber i litt sånn "antikk gull", litt sånne som henger ned om du skjønner hva jeg mener?

I tillegg ville jeg hatt en liten stilig veske og noen stilige sko.

Ville ikke hatt noe mer enn det, hverken smykke, armbånd eller lignende. Håret ville jeg hatt hengende ned, kanskje en sånn flette (en enkelt liten foran) for å få håret bort fra ansiktet

Skrevet

Masse forskjellige svar her, da kan du jo fått et til:-). Brunt er min absolutte favorittfarge! Ville gått for en clutch veske i helt lys beige, og brune høyhelte sko (enten mørkebrune som kjolen, eller litt lysere brune for å bryte litt) . Hudfarget strømpebukse, liker personlig ikke sort til brunt. Ikke for mye smykker, et enkelt halskjede er gjerne nok. Velstelte negler (ikke sånne lange, falske) med naturlig neglelakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...