Gå til innhold

Hmmm... bestillte nye kort hos Vistaprint nå, men angrer litt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg avbestille?

Det er noen som ikke fikk julekort av oss i år, for vi bestillte for lite antall også var jeg litt missfornøyd med årets julekort.

Nå bestillte jeg nye kort, med fine bilder og med bare en Nyttårshilsen, bestillte nok til alle.

Tok på rask levering innen 7 dager, men de kan vel ikke garantere det uansett, for det er jo posten som avgjør til slutt?

www.vistaprint.no

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg bestillte på optimalprint 11.desember, og har enda ikke fått de.. så jeg vet ikke? Kan jo være heldig. Leveringa de opererer med, er jo hvor lang tid det tar fra de mottar bestillingen, til de sender det ut.. og så er det opp til posten...

Skrevet

Jeg var ikke fornøyd med kortene jeg fikk fra optimalprint (fikk alle pengene igjen) og siden det skjedde så kort opp til jul så gjorde jeg en kjapp løsning, nemlig fremkalle bilder på dagen på fotobutikk og så kjøpte jeg slike mappekort, altså hvor man setter inn bilde og har en side til hilsen. Synes egentlig det var topp for da fikk man jo faktisk skrevet en hyggelig hilsen framfor kun å sende kortet med bilde og trykket hilsen slik jeg opprinnelig tenkte.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

vi bestillte innbydelser til dåp der, og de var jeg fornøyd med, så satser på at jeg blir fornøyd nå også, om de kommer! :o)

Skrevet

jeg bestilte fra europris, var seint ute..men der gikk det fort. hadde de vel 4 dager etter og rakk fristen i går. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...