*** Jeg er kuul *** Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Er det noen av dere her/der ute/inne som har noen "gode"/djevelske forslag til hvordan hevne seg på en mobber på arbeidsplassen. Vedkommede er en han som nærmer seg pensjonsalder og er er "leder". Nå er jeg bare innstillt på hevn og ikke forsoning. Har tapt altfor mye tid og helse til å være real lengre. Jeg er en hun i sin beste alder. 17,5 år på innsiden og noe eldre på utsiden i midten av sin arbeidskarriere. "gode" forslag mottas med takk.
prekæs Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Har veldig sansen for å gå den riktige veien. Via verneombud eller organisasjon. Samtidig å tørre stå for det man gjør med fullt navn. Har sett endel mobbing sånn rundt omkring, og felles for de fleste mobbere er at de skyr å bli konfrontert med slikt som pesten. Er gjerne veldig tøffe, kommenterer og harselerer, men går noen på dem direkte blir de "sjuke" før man vet ordet av det. Det er hardt når det står på men man vokser veldig på det på lang sikt. Lykke til uansett.
*** Jeg er kuul *** Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2008 Har prøvd den riktige veien, men det funker ikke. Så hevn er den eneste farbare vegen, desverre.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Faan i helvete, Dib-systemet slukte mitt velformulerte innlegg. Altså: Kjøp Scott Adams, The Joy of Work, som har alt du trenger av ideer, samlet inn av hatefulle arbeidstakere over hele USA. Den har også matchende Dilbert-striper til enhver anledning. Dette siste medfører den lykkelige situasjon at du kan iverksette en liten daglig-hevn sånn på dagligbasis for å ta unna daglighatet mens du venter på en sjanse til den store hevnen. Så hver gang han sender ut møteinnkallelser, memoer, referater etc kaster du deg over kopimaskinen, din beste venn, og bruker papirene han sendte som utgangspunkt for litt aktiv papirsløyd - la overskrifter stå, men fyll inn passende Dilbert-stripe i stedet for teksten. Distribuer til samme mottakere. Helst usett.
*** Jeg er kuul *** Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2008 bra svar. Noen flere ? Ikke alle forslagene er praktisk gjennomførbare, men jeg digger å ha det morro på hans bekostning.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Si ifra til Jehovas vitner om at "dere" (les hans husstand) er interessert i informasjon, gjentas gjerne med andre like pågående organisasjoner Bestill damebindreklame og lignende til kontoradressen i vedkommendes navn (hørte om noen som gjorde det for maaaaange år siden). Det finnes forøvrig masse gratis stæsj der ute i verden ikke alle vil sette pris på.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Legg igjen e-posten hans over alt på nettet, jo mer lugubre sider jo bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå