Gå til innhold

fomle kan du se hit bittelitt :) takk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

kan du se noe på når snuppa i magen kommer, har termin 30 mars, men skal ha planlagt ks..

er sammen med barnefar igjen og han flytter inn på nyåret, tror du alt går bra med banken og lånet vi skal få oss sammen??

og når frir han :P

080377 og meg 050774

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) så bra, har dere kranglet nå igjen? hehe, håper det roer seg når dere får ut babyen:) Jeg føler det blir 14 mars:) hvorfor ks? går det bra i svangerskapet ellers? jeg får ikke opp noe frieri sånn nå desverre.. lånet ser ut som å gå helt fint..

lyst å se på meg ?

lurer på det samme som du når føder jeg, alt rundt fødsel:) og frierei:) hehe

klem 011083

Skrevet

vi har ikke kranglet egentlig i det siste, men han er utrolig ustabil psykiskt så ting har gått opp og ned.. men vi er på nett nå og jeg tror alt vil gå veldig fint :) han starter med terapi i slutten av jan så da håper jeg ting er mer på nett innen babyen kommer ;)

14 mars er jo veldig tidlig da. over to uker før termin hm. føler du ks eller vaginal? jeg skal på ks samtale 5 januar fordi jeg hadde en kjip fødsel sist og trenger noe stabilt nå også ifht kjærsten. mange årsaker jeg ikke vil ramse opp her også ;)

tror du forresten det er jente, ul sa jente, men man vet jo aldri ;)

svangerskapet er tungt, kaster ikke opp så mye lenger, men er i dårlig form og sliten, håper det roer seg ned på nyåret når han har flyttet inn og jeg kan slappe av :)

ang deg så er jeg litt usikker, men føler du får en jente, en vannmann jente, vil si 1 februar ca. når har du termin?

føler du får en lett fødsel og at det går rimlig raskt :)

ser ingen frieri med det første, men ser en mulig graviditet igjen på høsten, så vær forsiktig om det ikke er ønsket ;)

Skrevet

vi har ikke kranglet egentlig i det siste, men han er utrolig ustabil psykiskt så ting har gått opp og ned.. men vi er på nett nå og jeg tror alt vil gå veldig fint :) han starter med terapi i slutten av jan så da håper jeg ting er mer på nett innen babyen kommer ;)

14 mars er jo veldig tidlig da. over to uker før termin hm. føler du ks eller vaginal? jeg skal på ks samtale 5 januar fordi jeg hadde en kjip fødsel sist og trenger noe stabilt nå også ifht kjærsten. mange årsaker jeg ikke vil ramse opp her også ;)

tror du forresten det er jente, ul sa jente, men man vet jo aldri ;)

svangerskapet er tungt, kaster ikke opp så mye lenger, men er i dårlig form og sliten, håper det roer seg ned på nyåret når han har flyttet inn og jeg kan slappe av :)

ang deg så er jeg litt usikker, men føler du får en jente, en vannmann jente, vil si 1 februar ca. når har du termin?

føler du får en lett fødsel og at det går rimlig raskt :)

ser ingen frieri med det første, men ser en mulig graviditet igjen på høsten, så vær forsiktig om det ikke er ønsket ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...