Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Ser at det selges masse slike kremer i USA, og mange skryter hemningsløst av disse kremene.. Tror dere de funker?? Bare søk på : VAGINAL TIGHTENING CREAM , så får dere opp mange sider som selger slike, og kunders erfaring av kremen..
Hadrian Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Jeg tror ikke på slike kremer. Vær obs på at kremene kan ha mange bivirkninger som du ikke finner informasjon om på nettsidene. Det er bare en ting som virker: Knipeøvelser, knipeøvelser, knipeøvelser. Sett igang...!! :-)
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 Knipeøvelser er oppskrytt og hjelper slettes ikke alle som har født . Er fryktelig mange kvinner som ikke mener det hjelper . Om musklene nedentil har " delt seg " under fødselen .....vil det ha o effekt å knipe seg trangere etterpå . Forde muskelen er ødelagt og skadet der nede -vil den ikke kunne trenes opp mer . Da er det kunn oprasjon som hjelper .Magemuskelen deler seg også i to når magen vokser ....så dette er ganske vanlig .Ikke noe unormalt desverre . Men svært ødeleggende for samlivet om mannen plutselig får erreksjonsproblemer og utløsningsproblemer grunnet slapp og vid vagina .Er fryktelig mange som sliter med dette desverre .Kjipt en kan risikere at sexlivet går til H ...pga fødsel Nei jenter - NYT KROPPEN deres mens dere er UNG OG FRISKE .Og slutt å klag på noen kilo her og der , og masse bagateller .....vær fornøyd og sett pris på den kroppen dere har før svangerskap og fødsel setter sine spor .Det sa min søster til meg etter 1 fødsel .... Skjønner hva hun mente etter å ha lest her inne om allt mulig rart . Så blir ikke barn her på mange år enda , kanske aldri faktisk .
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Dette er jo ikke særlige oppløftende nyheter for meg som er gravid for første gang og elsker sex. Er livredd for at sexlivet skal bli dårlig etter en fødsel og vurderer å ta keisersnitt for å ha underlivet intakt. Har også lest at nesten alle kvinnelige leger selv velger keisersnitt når de skal føde.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Slapp av - kroppen er en forunderlig ting. Den fixer seg selv. Klart det kan ta tid, vaginaen er neppe tilbake i sin opprinnelige form 3 dager etter fødselen, men det kommer. Dessuten er det bare meg bekjent en brøkdel av fødsler som ender med virkelig ødelagte vaginaer som krever kirurgi ut over reparasjon av "vanlig" revninger. Jeg revna ikke så aller verst under min fødsel, men etter ca 3-4 mnd var jeg ship shape igjen. ;o)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Kjøp treningskuler på kondomeriet. De har både knipekuler og "latmannkuler", det er to kuler som henger sammen, med kuler inni igjen som slår mot skjedeveggen når du går. Da stimuleres musklene i skjeden automatisk så du trener de uten å tenke over det egentlig..
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Hei. HI her. Takk for svar . Jeg har nå bestilt sånn krem. Kjempespent på å prøve den. Er jo trang nok fra før, så er liksom ikke det.Har vært flink med knipeøvelser.. Men er jo ikke uten grunn at mannfolk eeeeelsker jomfruer da, så om jeg kan bli enda trangere, er nok ikke en ulempe, hehe.. Koster jo ikke så mye å prøve iallefall, selv om at jeg er litt skeptisk til disse kremene..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 Kult! Si i fra når du har prøvd den da!
skorpio9 Skrevet 11. februar 2009 #9 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har hørt om flere som har fått BEDRE sexliv etter svangerskap... de fleste sier jo de har best sex i 40-årene? Men bekymret blir man jo av sånne innlegg.. Vi får se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå