Gå til innhold

mistet og ikke blitt gravid igjen

ny83

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har mista og brukt lang tid på og bli gravid igen? jeg mista i uke 18 og er i 11 pp siden jeg mista. ser ikke ut som vi skal klare d på egenhånd:(

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Mista i 5 uke for 1 1/2 år siden...Vi var nå i vår 16pp etter SA, og jeg hadde egentlig gitt opp. Fått beskjed at alt så fint ut på innvendig UL, og at vi ikke burde tenke på sædprøve av sambo med det første ettersom vi visste at de " funka" Likevel ble jeg bare mer og mer sikker på at det her ikke skulle gå, ikke på egenhånd hvertfall...Etter juleferie og nedprioritering av 1000 baller i lufta og heller bruke mer tid på å slappe av, klaffa det nå....:-)

Skjønner det er frustrerende og slitsomt å tenke på...kan det ikke bare skje....!!! Men ikke gi opp. Det går jo an å gå til en privatklinikk, Volvat f.eks og få skjekkan det...blir i hvertfall oppmuntra der:-)

Lykke til videre, håper spira sitter snart:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg mistet i uke 6-7 i begynnelsen av oktober i fjor. Snart 4 måneder siden, men har ikke fått tilbake syklusen min enda. Jeg måler temperaturen min med Lady Comp og har nok ikke hatt eggløsning siden den eggløsningen jeg ble gravid på i september. Har hatt én mensenlignende blødning for tre uker siden, og tenkte at nå er syklusen kanskje igang igjen, men ingen eggløsning enda i alle fall. Og er redd jeg skal gå i nye tre måneder uten noe skjer for så å få mensen uten EL osv.. Skal til legen om to uker, så kanskje jeg finner ut av noe da..

En syklus skal jo gå rundt og rundt som i en sirkel, men jeg føler at min ikke-tilstedeværende syklus er som en strek som aldri vil krumme seg og blir til en sirkel...

Skrevet

åå så gøy at d klaffa for dere nå ønskenurk i magen:) blir glad når hører at de som har brukt lang td får d til på egenhånd!! da er d ligsom håp for oss og. masse lykke til med svangerskapet:) vi har begynt litt med utredning vi nå. venter på at sambo skal bli kaldt inn til porsgrunn.. så d er spennende..

så slitsomt at du ikke har en stabil sylus da lillylill.. håper du får noen svar og litt hjelp hos legen.. håper d blir en spire hos oss begge snart..:)

Skrevet

Hei,

jeg mistet i uke 11 i feb og er enda ikke blitt gravid.Håper det klaffer for oss alle snart.Det er ganske frustrerende og skuffende hver gang mensen dukker opp.

Håper at spiren sitter denne pp..

Lykke til allesammen:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei

Jeg mistet i senabort i slutten av juni og har ennå ikke blitt gravid igjen. Jeg har slitt med lange sykluser som har blitt kortere nå, men jeg mistenker at jeg fortsatt ikke har eggløsning. Noen som vet om dette er vanlig? Skal det gå seg til av seg selv eller må man få hjelp fra lege? Jeg blir snart 38 så jeg føler virkelig at jeg ikke har så mye tid å miste..

Skrevet

Så trist det må være med senabort! Føler med deg...

Jeg ville kontaktet lege hvis jeg var deg. Jeg hadde SA i oktober og var til legen i går. Jeg skal sikkert ta en pergo-kur hvis ikke ting normaliserer seg innen en måned, noe jeg tviler på siden jeg er på dag 35 i syklusen i dag og ingen tegn til EL.

Hadde jeg vært mer tålmodig kan det jo hende at ting hadde gått seg til av seg selv etterhvert, men jeg føler på meg at kroppen trenger en dytt, så jeg ville ikke vente lenger.

Lykke til uansett hva du gjør:)

Skrevet

Mista i juli og ikke blir gravid igjen. Glad jeg ikke viste da at det skulle bli så vanskelig for var helt knekt men likevel sikker på at jeg skulle bli fort gravid igjen siden det satt på 2 pp første gang... :(

Tatt hormonprøver av meg og spermprøve av samboer og alt ser bra ut men håpet begynner likevel å svinne, vanskelig å holde motet oppe. Særlig fordi bestevenninen min har termin nå i mars, en uke etter jeg skulle ha, vi gledet oss liksom til dette sammen, nå skal hun snart føde og jeg har ikke klart å bli gravid igjen engang...

Vel vel, får bare fortsette å prøve da...ønsker ikke at andre skal oppleve dette men det er godt å vite at man ikke er alene i verden heller, nå som alle rundt meg er gravide (ik bare bestevennine, men "alle")

Skrevet

høres ut som vi har d ganske likt kreps80. d som holdt meg oppe etter vi mista var at jeg kom til og bli gravid igjen snart. vi prøvde 10 måneder før jeg mista så tenkte at d gikk sikkert fort denne gangen. men er nå 1 år siden og ingenting skjer:( absolutt alle rundt meg er gravide og, og alle vennene våre har barn eller er gravide, 4 på jobben er gravide. og hvor hen jeg er er tema unger og graviditet. ååååå er så urettferdig. jeg vil og!! har begynt litt med utredning nå, så håper vi får noen svar snart og litt hjelp.

lykke til alle sammen, håper 2009 er et skikkelig fruktbart år for oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...