Mortil3nydeligejenter Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Dette er håpløst. Vet ikke hva jeg skal ønske oss til jenta vår. Klær blir jo så kjedelig hvis alle skal kjøpe det og leker blir det nok av....kanskje noen vil dele sin ønsker med meg. Håper på mange forslag.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Her vart prinsessa I hus nettopp 1 år, og fekk da en liten stressless, som har vert storsuksess ) Andre forslag: - Bøker ( ordbok med bilder som hun kan lære ord/tall osv- veldig fine - Sengetøy - Dukke/dukkevogn - Lekekjøkken - Barnefilmer som hun kan se seinere når hun blir litt større Vart visst leke-forslag her no men!! ) kom ikkje på noe anna i farten!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Jeg kjøpte junior dundyne og sengetøy fra oss. Han får så mye leker fra andre i familien at det kan være greit med noe fornuftig. Han skal ikke ta den i bruk helt ennå men legger den klar . Andungen dundyne på salg forrresten.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 til vår lillemann på 15mnd ønsker vi oss: cd-spiller (sånn barnespiller med mikrofoner) cd'er (da han er sykt opptatt av musikk) akebrett maleforklè fingermaling babytusjer (sånne som går bort med vann, både på klær, fingre og møbler) bøker sengetøy barneservise og barnebestikk
*smula* Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 tråtraktor tykke fargeblyanter duploklosser og -biler brio togbane egen stol / gyngestol
annki83 Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 snuppa vår blei 1 år i begynnelsen av måneden og fikk masse gøy. ting hun fikk som jeg syns er gode tips er: reimadress av oss duplo av brødrene mummi bestikk og tallerk og skål sett dukke og dukkevogn klær blandt annet en vindtett jakke i fleec den var kjempe lur andre ting vi ønsket oss til både 1 års dag og jul er: barnehage sekk og matboks diverse til hun skal begynne i barnehagen i januar. ull klær og undertøy sengtøy gåbil er også kjekt å ha egen liten stol eller sakkosekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå