Gå til innhold

Var gravid, og legen sa jeg kunne ta selo zok :( kan det være årsaken til sa ??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har grublet på hva hvorfor jeg mistet, har to friske barn fra før. Vet jo at det skjer med mange kvinner, men man tenker hvorfor meg. Jeg har høyt stoffskifte, og trappet ned på medisinen (kan ikke bruke den typen under graviditet) nå tar jeg ingenting. Men da jeg var til kontroll sa jeg at jeg hadde sånn hjertebank, legen sa jeg kunne ta selo zok og han visste jo at vi prøvde å bli gravid. Jeg visste ikke da at jeg faktisk var gravid, og testet positivt 5 dager etterpå. Tok selo zok i 4 dager.

Kan det ha forårsaket min sa ??

Fikk heller ingen gyn.time av lege da jeg blødde. Han ville jeg skulle vente i over 1 uke !!

Dro selv til en privat klinikk der de konstanterte sa, og synes det var dårlig av min lege å la meg vente så lenge.

Vi prøver på nytt å bli gravide og håper det går bedre nå.

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har skrevet flere innlegg her..jeg har bl.a. funnet ut noe som kanskje kan forklare hvorfor jeg har mistet to ganger på 5 mnd. Jeg har også to barn fra før. Jeg har lest om noe som heter Hughes syndrom. På nettet står det en del om dette. Ett sted står det at 1 av 5 som mister gjør det på grunn av denne sykdommen.

De siste gangene jeg var gravid hadde jeg vondt helt oppe i brystet, nær hjertet. Legen trodde det var sure oppstøt/halsbrann, men jeg har hatt halsbrann før og vet klart forskjellen på det og det jeg følte. Hjertebank hadde jeg også-akkurat som om hjertet plutselig slo veldig fort en liten stund. Jeg hadde også mye vondt i hodet. Har du hatt det?

Tutta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...