Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Har alle her som har bestilt Rimi-pakken fått den? Jeg bestilte den i midten av august og har fortsatt ikke fått den! Kjenner jeg begynner å gå lei av å vente..lillegutt er jo 2 mnd nå...
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 min første pakke tok lang tid før den kom, men neste kom ca 2 uker etter den første;) (var litt sent ute med å bestille, så mini var 5 mnd når den kom:p) tenker vel at det tok en måneds tid eller noe.... de drev å styra fælt for å få gjort istand alle pakkene, og de manglet litt ting fra de som sponser de pakkene (avnet o.l.) derfor tok det lang tid. Men siden jeg har fått min, burde jo strengt tatt du ha fått din. Kanskje du skulle ringt inn å hørt?
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2008 Har tatt kontakt med dem rundt 3 ganger til nå.. Sist jeg fikk svar, sa de at jeg skulle få den i uken 48/49.. ingenting kom.. innmari kjipt.. har jo hørt at den skal være så bra..
Trulte76 Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 er bare par uker siden jeg fikk sånn hentelapp på rimipakken. mine er 4 mnd nå. mener jeg bestilte den før han ble født. Trur de var tomme for de pakkene en stund også. Jeg har ikke fått hentet den enda heller jeg..er ikke rimi i den kommuna jeg bor i, men der forldra mine bor er det. men glemte å sende de med lappen..
Zikosu og William Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 william var 4-5mnd da vi fikk den,men jeg bestilte til gjengjeld veldig sent da...2-3mnd tror jeg...de er kjempereale begge pakkene,mye bedre enn libero pakkene etter min mening ihvertfall...men gratis er gratis uansett hva det er... den kommer nok rett over på nyåret tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå