H&M pluss tre små Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Hei jenter/damer:) Jeg har en liten gutt på fire og en halv mnd som til nå har fått mm. Han spiser bare mer og mer, så tenkte å starte med litt grøt. Har derfor kjøpt grøt lagd på ris med banan og fersken smak (HIPP). Begynte for to dager siden og selv om det er mye som kommer ut (han skjønner ikke helt hvordan han skal svelge tror jeg) så er han veldig nysgjerrig og ivrig:) Men hordan gjør jeg dette. Skjønner at jeg må starte med noen smaksprøver først, og det har jeg gjort. Men jeg gjør dette etter jeg har ammet?? Og hvordan blir det når han er opp i full porsjon. Skal jeg amme først og så gi grøt eller omvendt? Og til slutt, hvilket måltid er det best å gi grøt?? Takker for svar:)
Julimams Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Gå på helsestasjonen og spør etter et hefte som heter "mat for spedbarn" der står ALT en kan finne på å lure på ang mat, pluss at det er en del oppskrifter på hjemmelage mat. Virker som du gjør alt rett på meg og med en ivrig og sulten baby går nok dette helt fint=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå