Gå til innhold

Kimby, litt utenom det vanlige av spm...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Kimby, jeg har vært i kontakt med deg tidligere via mail, og er kjent med dine evner.

Denne gangen gjelder det ikke meg, men sambo. Sambo har fått beskjed om å sjekke hjertet sitt av en kyndig healer i området, og dette før nyttår. Å høre dette var for meg veldig skremmende, så jeg har bestilt time nå på mandagen.

Vet ikke om jeg vil at du skal avkrefte eller bekrefte denne beskjeden, men kanskje gi meg noen tips i hva legene bør sjekke ut.

Er redd for at de ikke finner ut hva det er gjennom kun EKG og blodtrykksmålinger. Han har symptomer på angina pectoris ved anstrengelse, og føttene hans dovner litt bort av og til..Det viser seg også at svigerfar har medfødt hjertefeil, noe jeg hørte i går. Dette visste healeren. For meg som er midt i sykepleieutdanning, er dette veldig skremmende. Skulle ønske jeg visste mer, og av og til, mindre. Jeg er nå 5 dager på overtid i termin, og vi har en gutt sammen. Vi er småbarnsforeldre til da snart to, og jeg klarer ikke å se for meg et liv uten sambo tilstede.

Kan du gi meg noen gode tips?

Sambo: 17.10.78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...