Gå til innhold

Trenger svar, pos test, blødning nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, testet posetivt Fredag søndag og tirsdag, fikk satt inn et fryse egg 2 Desember.

Har nå desverre fått småblødninger med friskt blod.

Går på Crinone og vet at dette kan stoppe mens..

Er det noen med erfaring som kan si meg hva som skjer?? Blør på dag nå, men kunn når jeger på do. ikke noe på bind og sånn-

På forhånd takk..

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg vil anbefale deg å ringe sykehuset/ klinikken og spørre. Men vil bare si at jeg har opplevd og opplever det samme selv, både rett før positiv test og nå de siste dagene. Begge gangene har det stoppet etter to dager, og det har ikke vært mye. Jeg har ikke hatt anledning til å ringe sykehuset for å spørre, og nå avventer jeg, tror jeg. Jeg tror i grunnen det kan komme av en rift i slimhinnnene, for eksempel ved innsetting av Crinone, eller Progestan, som jeg bruker. Har lest at slimhinnene lett brister pga medisinene. Jeg har mistet en gang tidligere, og da var det ikke friskt blod som kom først. Lykke til! Prøv å slappe av (selv om det er lettere sagt enn gjort - jeg har vært superdeprimert, litt bedre nå)

Skrevet

Hei, ja vurderer å ringe klinikken, men føler det er så lite de kan gjøre egentlig..

Men humøret er litt bedre i dag enn i går, så vi fortsetter å "ruge" på embla :-)

Skrevet

Hei

En veninne av meg har akkurat gått igjennom IVF og hun blødde en god del i 4 dager. Det var friskt blod. Hun hadde ikke vondt og det var ikke like mye som en vanlig mensblødning. Blødningen begynte to dager etter hun testet positivt. Hun er idag 8 uker på vei og var på UL sist uke for å se at alt var bra.

Jeg blødde også en god del i mitt andre svangerskap. Var sikker på at jeg hadde en SA men det gikk alltså bra. Men har ikke hatt IVF da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...