Brillemamma Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Har ikke vært aktiv de siste ukene..men nåer jeg tilbake.. Nærmer seg jul,og alt godt som hører med der..Kommer vel til å fyke opp i vekt..men skal prøve å passe på da. Veide meg idag, og var 64,6..Begynnte på 66,6..så det går riktige veien..men jeg synest det går litt treigt. Siste innspurt nå før jul!! Håper på å være nede på 63-tallet ved nyttår.. Blir spennende å se om jeg går ned litt til til veiing fredagen.. Hvordan går det med dere andre?
Brillemamma Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. desember 2008 Liten respons her... Men håper noen fortsatt er med da.. Startvekt: 66,6 Vekt idag: 64,2 Mål: 60 Så er strålendes fornøyd jeg;)
snusk88 Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Hei:) ja,ble litt rotete på den andre tråden:p Så bra du går nedover! Ikke så unormalt at vi går opp i jula. Har gått opp litt selv.. Startvekt: 65.7 Høyde:1.63 Vekt forrige uke: 58 ! Vekt idag:59 =) mål: 55 Vi har all grunn til å være fornøyde! Har virkelig slitt for disse 7 kg altså.. Trening,knekkebrød,litt jobbing og nyforelska faktisk,hihi;) ingen bedre slankemiddel enn det;)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Fredag idag og jeg veier 57.9!!! jeg har gått ned nesten 8 kg på ca. 2 mnd=) STORfornøyd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå