Gå til innhold

Normalt å "miste" graviditetssymptomer etterhvert....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 7, og merker mye mindre til graviditetssymptomene enn jeg gjorde i begynnelsen..... Er ikke lenger øm i puppene, tisser ikke hele tiden lenger, og har heller ikke samme humørsvingningene som for et par uker siden.... Blir litt bekymret og får endel negative tanker av dette må jeg innrømme... Noen som opplever/har opplevd liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med de to første mista jeg graviditetssymptomer rundt 11.uke. Denne gangen har jeg hatt lite eller ingen graviditetssymptomer i starten, men har begynt å få det i det siste, er 10 uker på vei.

Skrevet

tror det er helt normalt så du kan nok bare slappe av!!skulle du ville berolige deg selv kan du jo ta en graviditetstest om noen dager hvis det ikke dukker opp mer symptomer.

Kanskje du bare er en av de heldige som ikke reagere så mye på hormoner og derfor slipper det verste i begynnelsen:)

Skrevet

Tok en test i går kveld, og den var positiv, men syntes streken var litt svak.... eller kanskje det er bare psyken min som spiller meg et puss!

Og jeg er fremdeles fryktelig trøtt og tom for energi - er bare så rart å plutselig ikke kjenne noe mer til alle de andre symptomene jeg har kjent så sterkt frem til nå.....

Menmen, alt er sikkert fint - håper jeg.....

Skrevet

da er vi to!!! etter å ha vert ekstremt kvalm i hele desember,har jeg ikke kjent noe til kvalmen i går,eller i dag.. puppene er heller ikke ømme lengre.. jeg er fortsatt helt uten energi og overskudd,men det er pga alt for lavt matinntak denne mnd...

kjenner at jeg bekymrer meg ja. men har ikke vondt eller noe i magen.

Skrevet

Om du slipper så-kalte symptomer på graviditet i starten av svangerskapet,så er du jo bare kjempe-heldig, for det er jo egentlig ingen av de tidlige symptomene som er noen fordel å ha :o) Kjenner mange som kun har hatt en voksende mage som eneste symptom under hele graviditeten :o)

Skrevet

Ønsker ikke å skremme deg, men: Jeg mistet symtomene i uke 6-7 cirka, og fikk samtidig en veldig dårlig magefølelse. Gikk fra å føle meg veldig gravid til plutselig å "vite" at jeg ikke var det lengre. Tok kontakt med fastlegen min, ble henvist til gynekolog, og fikk påvist en missed abortion. Det er sannsynligvis liten sjanse for at det har hendt med deg også, men kan være en ide å ta kontakt med lege bare for sikkerhets skyld. Ihvertfall hvis du bekymrer deg. Uansett, lykke til. :)

Skrevet

Uffda... Ja det er nettopp det jeg frykter har skjedd hos meg også. Men tenker hele tiden at jeg venter litt til og ser an... har ikke lyst å virke overhysterisk. Men det er ikke lett å la være når det er snakk om det største i livet som står på spill da....

Samtidig så er jeg redd for å få bekreftet akkurat det jeg er redd for... hadde ikke vært noen hyggelig beskjed nå i julen. Nei, jeg venter noen uker til og ser det an!

Uff, VinglePetra skulle jeg vært døpt!

Skrevet

Har heller ingen gode erfaringer å komme med. Jeg mistet de få symptomene jeg hadde da jeg var i uke 6. Bestilte UL i uke 8. Der viste det seg at babyen var død og det skjedde akkurat da jeg mistet mine symptomer i uke 6. Jeg hadde en dårlig magefølelse, og var derfor ikke overrasket da jeg fikk beskjeden om at det var en MA, selv om det kom som et sjokk også. Men selvfølgelig håper jeg at du ikke opplever det samme som meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...