Gå til innhold

Kan jeg gi velling til henne...? Hun er bare 3 mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun begynnte å sove natta igjennom for et noen uker siden, men den siste uka nå har hun våkna å skal ha mat igjen 1-2 ganger i løpet av natta...

Lurer på om jeg kan gi henne litt tynn velling på kvelden slik at hun sover hele natta?

Eller skal jeg bare gi henne vann på flaska og da blir hun etterhvert lei og gidder ikke mase om melk...?

Vet jeg ikke har noe å klage over at hun ikke sove igjennom natta, siden hun bare er 3 mnd... men hun har jo bevit at hun ikke trenger mat på natta, siden hun sov gjennom før...

Hun fårforresten mme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guttn min sov også gjennom natten tidligere, men våkner rundt 2-tiden nå, og ca kl 6. Regner med at det er fordi han er større og trenger mer mat at han våkner oftere nå. Håper og tror at jeg kan nøye meg med å fullamme ennå en stund.... ? (han blir 4 mnd 3.juledag)

Skrevet

Hun har jo ikke "bevist" at hun ikke trenger mat i løpet av natta, for babyens behov forandrer seg stadig. I noen perioder er hun mer sulten og i andre perioder vil hun ikke så interessert i mat. Jenta di har sikkert bare en vokseperiode. :)

Datteren min sov 5 timer i strekk om natta da hun var nyfødt, men i perioder har hun måttet få mat annen hver time selv da hun ble større.

Tarmene til den lille er ikke forbredt på ordentlig mat når hun er så liten. Det er selvsagt ditt valg, men det er vel ikke så ille å gi henne en flaske i løpet av natta? Vokseperioden varer uansett ikke evig og snart blir hun 4 mnd og kan starte med velling. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...