Gå til innhold

Hvilket juletresort er det beste,det som drysser minst??

Anbefalte innlegg

Gjest Trollbundet
Skrevet

Hvilken sorter er det som drysser minst? Jeg har lest på nettet at det aller beste er norsk Fjelledelgran,men uten om den da,hvilken er da best??

Hvilken sort skal dere ha da?

Skrevet

Da må du ha plastikk, hehe. Er det ikke Edelgrana da? Vi skal ha vanlig julegran. Det hører liksom med i jula den dryssingen, også lukter det så godt av ekte gran:)

Skrevet

Jeg tror også det er edelgran. Vi pleier å kjøpe det i håp om litt midre dryss....

Skrevet

edelgrana drysser ikke. Ikke de vi har kjøpt i alle fall :o)

Gjest Trollbundet
Skrevet

Jeg mente jo ikke at den ikke skal drysse,men ikke så veldig mye da,hehe..

Synes du vanlig julegran drysser veldig mye? Er det sånn at du må gå og støvsuge hver dag??

Skrevet

edelgran drysser lite, og er pent å se på :)

Gjest Trollbundet
Skrevet

Når dere skriver edelgran,mener dere da vanlig edelgran eller fjelledelgran?? Det er forskjell på de! Fjelledelgranen er den dyreste!

Skrevet

Edelgran er det treet jeg har best erfaring med. Dyrere enn julegran og myyyyye finere, og drysser minst =)

I år fikk jeg julegran for 10 kr som faktisk er ganske fint. Skulle egentlig ikke ha tre i år, men gubben kjøpte et til meg likevel =))

Skrevet

Edelgran er nydelig! Skikkelig sånn "Donald Duck tre", hehe:) Fyldig, tett tre med mase grener, nydelig:)

verdt å betale litt ekstra for! og drysser mindre enn vanlig gran

Gjest Trollbundet
Skrevet

Det høres ut som dere mener FJELLedelgran?? Det er litt forskjell på den og VANLIG edelgran.

Skrevet

Er det verkeleg ingen andre enn oss som har furu? Det drysser IKKJE og har ein sånn fantastisk mørkegrønn farge som grana kan sjå langt etter :o) Blir ikkje jul her i huset utan furutre!

Så for fullstendig dryssfritt tre må du ha furu eller plast :o)

Skrevet

edelgran er best ja..hvis du bare nyser på vanlig gran,så faller jo alle nålene av..hehehe

åsså stikker de helt besatt..auau

Gjest Trollbundet
Skrevet

Furu ja? Da kansje det er nr 1: Fjelledelgran.2: Furu.3 vanlig gran.

Sambo sier at de fleste furuer er ikke så pene å se på,men at man KAN finne et fint tre.Skal tro om det ikke var furu vi hadde der vi bodde før,for 2 juler siden..Husker ikke nå,men det må det ha vært.Det var ikke mye dryssing nei,bare når treet skulle ut av huset igjen...Da så ikke leiligheten ut,hehe..

Skrevet

FJELLedelgrana som mamma hadde i fjor lå i en mnd eller to bak huset og var like grønt. Så ikke ei barnål ute av plass hele jula..

Skrevet

Dansk edelgran er best. Det har jeg alltid hatt og det blir det i år også;-)

Skrevet

vi hadde edelgran i fjor og blir vell det i år og...veit ikke om det er den ene eller den andre typen..fin varn og dryssa ingenting i bertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...