Gjest Trollbundet Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Hvilken sorter er det som drysser minst? Jeg har lest på nettet at det aller beste er norsk Fjelledelgran,men uten om den da,hvilken er da best?? Hvilken sort skal dere ha da?
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Da må du ha plastikk, hehe. Er det ikke Edelgrana da? Vi skal ha vanlig julegran. Det hører liksom med i jula den dryssingen, også lukter det så godt av ekte gran:)
Blå + en i magen Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Jeg tror også det er edelgran. Vi pleier å kjøpe det i håp om litt midre dryss....
Mamma2OO5 Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 edelgrana drysser ikke. Ikke de vi har kjøpt i alle fall )
Gjest Trollbundet Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Jeg mente jo ikke at den ikke skal drysse,men ikke så veldig mye da,hehe.. Synes du vanlig julegran drysser veldig mye? Er det sånn at du må gå og støvsuge hver dag??
mamarama og lille banan Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 edelgran drysser lite, og er pent å se på
Gjest Trollbundet Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Når dere skriver edelgran,mener dere da vanlig edelgran eller fjelledelgran?? Det er forskjell på de! Fjelledelgranen er den dyreste!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Edelgran er det treet jeg har best erfaring med. Dyrere enn julegran og myyyyye finere, og drysser minst =) I år fikk jeg julegran for 10 kr som faktisk er ganske fint. Skulle egentlig ikke ha tre i år, men gubben kjøpte et til meg likevel =))
Sofia <3 Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 Edelgran er nydelig! Skikkelig sånn "Donald Duck tre", hehe:) Fyldig, tett tre med mase grener, nydelig:) verdt å betale litt ekstra for! og drysser mindre enn vanlig gran
Gjest Trollbundet Skrevet 17. desember 2008 #10 Skrevet 17. desember 2008 Det høres ut som dere mener FJELLedelgran?? Det er litt forskjell på den og VANLIG edelgran.
Ranveig R Skrevet 17. desember 2008 #11 Skrevet 17. desember 2008 Er det verkeleg ingen andre enn oss som har furu? Det drysser IKKJE og har ein sånn fantastisk mørkegrønn farge som grana kan sjå langt etter ) Blir ikkje jul her i huset utan furutre! Så for fullstendig dryssfritt tre må du ha furu eller plast )
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 17. desember 2008 #12 Skrevet 17. desember 2008 edelgran er best ja..hvis du bare nyser på vanlig gran,så faller jo alle nålene av..hehehe åsså stikker de helt besatt..auau
Gjest Trollbundet Skrevet 17. desember 2008 #13 Skrevet 17. desember 2008 Furu ja? Da kansje det er nr 1: Fjelledelgran.2: Furu.3 vanlig gran. Sambo sier at de fleste furuer er ikke så pene å se på,men at man KAN finne et fint tre.Skal tro om det ikke var furu vi hadde der vi bodde før,for 2 juler siden..Husker ikke nå,men det må det ha vært.Det var ikke mye dryssing nei,bare når treet skulle ut av huset igjen...Da så ikke leiligheten ut,hehe..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 17. desember 2008 #14 Skrevet 17. desember 2008 FJELLedelgrana som mamma hadde i fjor lå i en mnd eller to bak huset og var like grønt. Så ikke ei barnål ute av plass hele jula..
kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 18. desember 2008 #15 Skrevet 18. desember 2008 Dansk edelgran er best. Det har jeg alltid hatt og det blir det i år også;-)
samboer87 Skrevet 18. desember 2008 #16 Skrevet 18. desember 2008 vi hadde edelgran i fjor og blir vell det i år og...veit ikke om det er den ene eller den andre typen..fin varn og dryssa ingenting i bertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå