Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Har hørt at de små kan bli syke i en uke etter vaksinen. Noen her som har opplevd at barna deres ble dårlige?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Vi slapp sykdom etter 15mnd vaksinen, men hs sa at det var ca 25% av de som blei syke etter denne vaksinen. Jeg har aldri hørt om noen som blir syke etter denne vaksinen, men dersom 25%stemmer bør det jo være noen her inne som har opplevd det.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Jepp, fikk feber nøyaktig 14 dager etter MMR vaksinen. Feber 3 kvelder etter hverandre (hvorpå ganske så høy feber den ene kvelden), dårlig matlyst, men ikke noe utslett.
Ranveig R Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Lillesøster er ikkje så stor enno, men storebror reagerte på den vaksina. Fekk vaksina 19. desember (for maaange herrens år sidan, ca 2006 ;-p), og fekk feber på julafta. Hadde feber/var sturete julafta, 1., 2., og 3. juledag. Super timing
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Kjedelig, det er derfor jeg timer vaksinene :-) Dersom barnet mitt skulle reagere på vaksinen slipper vi å ødelegge f.eks julen eller andre ferier, bare et lite tips til dere andre lurt å time :-)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Fikk ingen reaksjon på den vaksinen. Alltid fått litt feber dagen etter ved alle andre vaksinasjoner.
alvis Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Gutten min fikk høy feber ca 14 dager etter vaksinen. Han hadde feber i 2 eller 3 dager. Tror kanskje det var 2 dager og så var han hjemme tre dager fra barnegahen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå