Madeleine85 Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Lillegutten min på 4 mnd er blå mellom øyne, som ett blåmerke men veldig veldig svakt. Det er ikke et blåmerke for dette er noe han har hatt hele tiden, regner med at det bar er grunnet tynn hud på området men noen som har "like" babyer?
anette&tutta mari :) Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 sånn har tulla mi og. alltid hatt en blodåre som syns godt der
lilleღpersille Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Samme her:) Fikk hjerte litt i halsen når jeg først oppdaget det, for jeg trodde hun hadde slått seg.
mamarama og lille banan Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 det har lillegutten min og:)
dulille junivenn Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Gutten min og Og i følge min mor hadde jeg også det da jeg var liten.. Så det ser ut til å være vanlig. Men kvapp ganske mye jeg også da jeg så det første gang...
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Slik er det her også...Er veldig svakt men måtte også se ekstra nøye på det da det ble oppdaget.. vokser det vel av seg:)
Berta_78 Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Skatten min også. Jeg spurte på helsestasjonen, jeg trodde kanskje det var relatert til det at han bestandig har sovet så lite, men HS smilte godt av teorien min og sa at det forsvinner når han får litt mer underhudsfett når han blir større :-)
snart5barn Skrevet 4. oktober 2010 #11 Skrevet 4. oktober 2010 He,he trodde det bare var min datter som er blå mellom øynene. Sorry at jeg tar så humoristisk på dette, men min er 9 år og det er der enda;) Det blir svakere med tiden. Jeg har fem barn og det er bare hu som er sån. Hun har lurt på hva det er ? men da svarer jeg at det er fordi hu er så pen;) Helsesøster sier at det er helt ufarlig.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 5. oktober 2010 #12 Skrevet 5. oktober 2010 Å, så godt å se at det ikke er helt uvanlig, trodde datteren min hadde et fødselsmerke jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå