Gå til innhold

Hvor store er deres 2-mnd gamle babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har enda litt å ta igjen etter operasjon, men hva er gjennomsnittet for en på ca 2 mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mini her var vel rundt 6.4 kg eller noe da han var 2 mnd

3500 da han ble født

Skrevet

Teo var vel ca 6,1kg da han var 2 mnd. er 2mnd og 8 dager nå og ca6,4kg:)

3580 når han ble født:)

Skrevet

Min er 2 mnd og 4 dager idag. Veier rett over 4,5 kg og er 55 cm lang. Han var litt liten da han ble født; 2480 gram og 46 cm..

Skrevet

Min har heldigvis begynt å legge på seg nå, han har vært veldig tynn. Nå er han 4,3 kg og 60 cm. Lang og slank...men har lagt på seg 300 g den siste uken, og det er jo kjempefint:) Han var 3100g og 52 cm når han ble født den 9. oktober. Håper han snart fyller ut huden sin, får små søte valker og gode bollekinn:)

Vi ammer og ammer, propper han med mat, og endelig gir det resultater:D!!

Skrevet

aner ikke hvor lang hun er eller hvor mhye hun veier..men bruker 62 nå...

6ukerskontrollen var hun 4770, er nok godt over 5 kg nå...=)

Skrevet

Vi var på 6-ukers kontroll om tirs. Da var han 5220 g og 57 cm. Han var 3860 g og 50 cm når han ble født. Han ligger 1 hakk over gjennomsnittet og følger presis sin egen kurve. De vokser jo alt for fort synes jeg.... Strl 56 i klær er akkurat passe nå så det er nok ikke lenge før strl 62 må frem.

Skrevet

Han er jo ikke riktig 2 måneder enda, vi var på 6 ukers kontrollen i går, da veide han 5.5. Jeg synes det var mye jeg, men legen synes det var helt fint. Han var 3686 ved fødselen og 52 lang. Nå er han 59 cm.

Skrevet

Min jente er 2 mnd og 2 dager eller 9 uker i dag. Forrige fredag veide hun 5120 gm og var 57 cm lang. Hun var 3920 og 51 ved fødselen. Følger eksakt den midterste vekstkurven. Hun begynte å bruke 56 for en uke siden, men jeg tar fram også 62 nå da det virker som noen av dem kan også passe.

Jeg synes min er veldig stor, men det er sammenlignet med søsteren sin som brukte samme baby klærne, men da var hun 6 måneder, ikke 2 måneder. Mer sannsynlig at det er storesøsteren som var liten enn at lillesøsteren er så stor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...