St.Sunniva Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 MÅ bli frisk fort!!! Begynte litt tidligere i kveld å føle meg litt uggen, og ble løs i mage, og nå har jeg litt tendenser til kvalme også. POKKER TA....jeg vil ikke ha denne eksamen på nytt..
Tøysetipp Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Er det ikke typisk? Imodium hjelper for løs mage. Drikk farris blandet med eplejuice med sukker så får du litt energi. Tørr kjeks og ikke for mye av hverken drikke eller tørt.. Lykke til, og god bedring:-)
St.Sunniva Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2008 har ikke imodium da...men har farris med limesmak og eplejuice..Gjør det samme susen? Er det sånn at man IKKE skal ha for mye fiber?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Imodium! Men hvis jeg var i ferd med å få omgangssjuken ville jeg ikke tatt det. Svigermor gjorde det og ble dritsjuk og forstoppet på toppen. Ønsker deg lykke til, og håper ikke du blir sjuk selvfølgelig:o)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Et halt glass vann med en ss potetmel oppi. Rør rundt og drikk. Opptil 3 ganger om dagen.
du og jeg og vi to Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Kull! Immodium stopper bare diareen (på en ikke-naturlig måte, ville kanskje tatt det UNDER eksamen hvis det var krise, men ikke ellers) mens kull faktisk kan bidra til at du blir bedre.
St.Sunniva Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2008 Har da heldigvis praktisk eksamen, så jeg blir ikke inne lenger enn 15 minutter...er vel mest kvalmen jeg begynner å bli redd for nå
du og jeg og vi to Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Kull hjelper som sagt, prøv det. Det er jo ikke kvalmestillende, men bidrar til å fjerne det som gjør deg kvalm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå