Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Sønnen min på 2 år har alltid vært kjempelett å legge om kvelden. Vi pleier å synge og gi nattakos, så kan vi gå ut og han sovner uten problemer. Alltid fornøyd. Men nå de siste 6-7 dagene har han fått fullstendig panikk når vi går ut av rommet... vi synger og gjør alt som før. Vi har måttet bruke bortimot en time før han sovner. Han skriker og skriker og skriker, og når vi kommer inn klamrer han seg fast til oss. Vi har prøvd å sitte inne hos han til han sovner, men så fort vi går ut våkner han og det er på'n igjen. Vi har sunget ekstra mye, holdt han og kost med han, vi har lagt en bamse til han, vi har prøvd å gå ut og inn igjen etter noen få minutter, vi har prøvd med noe varmt å drikke... Altså har vi prøvd det meste, men ingenting hjelper. Han er rolig så lenge vi er der og holder rundt han, men så fort vi går ut er det panikk igjen:( Dette syns jeg er veldig fortvilende, for jeg fatter ikke hva som er galt. Han har ikke vondt, for han er på strålende humør resten av dagen. Noen som har opplevd liknende? Og har dere noen tips til hva det kan være og hva jeg kan gjøre? Er han redd? Og hva i tilfelle kan det være som han plutselig har blitt redd for? Han har jo sovet på samme rommet siden han var 4 mndr gammel....
*Lissi* Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Mørkredd? Det har nemlig gutten vår (som blir to år i februar) blitt. Vanskelig å legge. Aldri vert problemer før, men nå lan det fort ta 1 time. Ingen gode råd dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå