Gå til innhold

Hjelp, lillegutt på 6,5 mnd mishandler puppene mine..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

han har begynt å bite med gomene (har ikke tenner), å fy faen de e VONDT!!!! oppdaga idag å at æ blør når han spiser....smører med purelan men blir ikke bedre..............

Har noen noe tips så motas de med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme gjør snuppa mi (5mnd). heldigvis ikke tenner, men det gjør VONDT for det!! men heldigvis har jeg ikke blødd enda da... men jeg vet ikke om noen tips.. jeg pleier å pakke vekk puppen jeg ;)

Skrevet

Har lest et sted at når dem biter i puppene så skulle man trekke barnet inn til seg slik at det fikk mye pupp i munnen... vet ikke om det virker, men du kan ju prøve.

Skrevet

har faktisk prøvd det idag, funka delvis så den ene siden ble bedre faktisk......... men e vondt å blør fordi på andre sia!!!!........... flere tips?????? :) :)

Skrevet

Du kan kanskje pumpe deg på den som blør til den får gro, og så prøve samme metode? Er sikkert litt vanskelig for den å gro når man ammer mange ganger om dagen. Var sår og blødde på den ene brystknoppen en av de første dagene på barsel, pumpet meg da en dag slik at den fikk ro til å gro, noe som gikk fort :) smurte brystknoppen med melk og purelane mange ganger om dagen. Men nå var ju ikke det fordi han bet da..

Skrevet

ja det trur æ faktisk at æ skal prøve!! :) :) så får vi se hvordan dette går.... :) :) håper det fikser sæ for vil ikke slutte å amme enda!!!!!!

Skrevet

Jeg fikk sprekk på den ene siden fordi snupp dro i puppen med fullt vakumtak rundt brystvorta. Sinnsykt vondt å amme med den sprekken. Så jeg pumpa den puppen en hel dag og ga henne melka på flaske sånn at puppen fikk hvile fra lille terrorist. Det hjalp såpass at jeg orka å amme dagen etter, og nå, etter en uke med hyppig smøring med Lanacare brystvortekrem (den er litt mykere enn purelanen) så er det helt bra igjen :)

Godt bedring, føler med deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...