Gå til innhold

Noen som vil selge teutonia prestige 2008-modell i fashion brun? Evt bare brun fashionbag?

Anbefalte innlegg

Jeg har dessverre ventet for lenge til å få kjøpt 2008-modellen i fashion brun. Ser at det ikke bare er sportsinnsatsen som får disse "luftehullene" i kalesjen, men at også fashionbagen får små hull på sidene. Noen som er interessert i å selge sin? kan evt også være interessert i å kjøpe kun fashionbag i brunt (som passer til Prestige).

Fortsetter under...

Lykke til! dette problemet har vi hatt i månedsvis ;)

Hørte rykter om at lilleprinsen.no kan bestille fra produsenten for deg, om du kan leve med 12 ukers leveringstid for at de skal produseres..

bor dere langt unna reflex? Den i trondheim hadde de værtfall brun for 2 uker siden. De kunne også evt bestille farger.... Så da kan de vel det på andre reflex butikker også :)

Vi fikk tak i Prestige med sportsinnsats i 2008 Fashion brun i en Reflex-butikk (Vi skulle ha Mistral S, men de fikk kun tak i Prestige, og bare byttet om på understellet). Fashionbagen var umulig å få tak i.

Dette er riktignok et par måneder siden her å, men du kan jo høre med de. De fikk tak i ting andre butikker umiddelbart avslo.

Tusen takk for tips! Bor ikke i nærheten av reflex-butikk, men kan kontakte dem for å sjekke. Har ikke så store forhåpninger, men går an å sjekke :-)

Annonse

Takk for tilbudet! Jeg har ikke termin før i mai så trenger den egentlig ikke før da. Men har akkurat meldt interesse for en annen som er lagt ut på Finn, så må i så fall bli hvis det ikke går i orden.

Har du brunt innertrekk også? Og den passer til Prestige? Hvor bor du i så fall? (mtp evt henting)

Den er helt brun, har også brun Teutonia stelle veske og brun holder til kaffe, vann, brus etc. hvis du er interessert. Jeg bruker den på spiriten , Tittet i bruksanvisningen og det virker som om det er en bag som går på begge understellende.Men det går jo ann å sjekke opp. Bor i Oslo.

Annonse

Det ser ut som om det går i orden med den andre fashionbagen, så da blir det nok den. Men takk for at du sa ifra! :-)

Ellers er jeg fortsatt interessert i å kjøpe Prestige med fashion brun sportsinnsats (2008-modell) hvis noen er interessert i å selge :-)

Jippi!!!!

Kom tilfeldigvis over en nettside til en butikk som hadde en brun Teutonia Prestige 2008-modell med alt tilbehør stående. Ringte og fikk bekreftet at det var tilfelle. Så nå er den bestilt og forhåpentligvis på vei til meg i posten snart :-) :-)

Da blir det Prestige med brun sportsinnsats og fashionbag på meg og lille tassen! Sååå fornøyd!!

• 1 måned senere...

så gøy at det er så mange som liker den brune flower fashion utgaven da:) vi har nettopp kjøpt den (fra 2008) men jeg har ikke sett (eller lagt merke til) noen andre med den :)

Vi har mistral s, men byttet ut den nederste kalesje delen i et brunt stykke, så den er ikke blomstrete over hele kalesjen (og så er den jo brun på tøystykket over "vinduet" i taket da) så den biten som kan taes av for lufting, er brun, og det gjorde vogna enda finere! Nå er den perfekt:))

Så har jeg lyst på brun bag:) Men har også lyst på den blomstrete stellevesken som er lik på mønsteret til vogna. Men den finner jeg ikke på nett! så den i butikken da vi kjøpte vogna, men tok den ikke med, angrer litt på det nå. Noen som har sett den på nett?

synes forresten 2009 utgavene med flower fashion ikke kan måle seg med 2008 utgaven. Likte ikke de nye, synes ikke de var like fine. SÅ føler meg heldig som har fått kloa i 2008 utgaven:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...