Gå til innhold

Flere so har dilla på appelsiner og popcorn?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har dilla på appelsiner. Spiser flere hver dag,så mye at jeg har fått utslett rundt munnen. Prøver å spise annen frukt,men det er ikke så godt som appelsiner. Var på spar .å de appelsinene var fantastisk gode og saftig!! Presser juce. Jeg har i hvertfall ikke c-vitamin mangel. Jeg som vanligvis er forkjølt halve høst og vintern ,har ikke vært forkjølt en eneste gang.

Det eneste usunne jeg har dilla på er popcorn.Prøver å begrense det til i helgene.Men det er ikke lett.Har ikke på så mye salt.Jordmor sa det ikke er så bra med for mye salt..

hadde også de samme dillene i mitt forige svangerskap!!

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har dilla på frukt generelt og appelsiner spesielt. Men jeg bor sammen med en som er allergisk mot appelsiner og får helt hetta av at jeg skreller dem, så det går mye i appelsinjuice. Den hvite til kartongen til Meieriene, (eller heter den Sunniva nå kaskje?) smaker som nypressede appelsiner. Fantastisk godt! Og så hjelper det mot kvalmen også :-)

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Appelsiner ja!! Har også totalt dilla på det. kunne spist 5-6 pr. dag uten problem, men begrenser det til 3-4. er såååå saftig og godt. eg som aldri har hatt dilla på noko før, er no hekta på appelsiner og melk. har ikkje drukket melk på 10 år, men no er det det beste - sikkert også fordi det hjelper mot halsbrann, som blir framprovosert av appelsinene.....

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...