Gå til innhold

Tåler ikke stressende dager på jobb så godt lengre...

Anbefalte innlegg

Jobber fortsatt 100% som lærer på 7. trinn, noe som i utgangspunktet ikke er noe problem i det hele tatt. Men de siste ukene har vært hektiske med juleavslutning for foreldre, juleforberedelser, juleverksted osv.

Etter dagens juleverksted, som ble litt vel hektisk med mange barn som trengte hjelp, kjente jeg at jeg ikke har like mye å gå på lengre. Så sliten etter jobb i dag at til og med musklene for å få fram et lite smil har streiket :/

Skal bli godt med juleferie nå :)

Fortsetter under...

Så flink du er!! :-) Å jobbe 100 % i en så (jeg ville kalt det) krevende jobb er jo kjempe bra! :-) Særlig når du er så langt på vei som nå.

Jeg jobber også 100 % fortsatt, men jeg er ass. butikksjef så jeg har muligheten til å "stikke litt unna" når jeg føler att alt blir for masete ute i butikken el i kassa. Da kan jeg sette meg i fred og ro å ta kontorjobben i stedet og det er gøtt noen ganger.

Mens du har tross alt mange elever som er avhengige av deg til en hver tid. Skjønner veldig godt at det har vært en hektisk førjulstid for deg, du fortjener virkelig en ferie nå.

Ønsker deg en riktig god jul og ett godt nytt år..

Nyt de kommende fridagene, det er vel fortjent! :-D

Hei!

Kjente meg veldig godt igjen i det du skrev..Er kontaktlærer på 4.trinn, og jobber også 100% fortsatt. De siste ukene har vært ganske slitsomme ja..juleverksted og juleforestilling m.m..Og mange oppspilte unger, som gleder seg til jul;) Skal jobbe 3 uker etter jul også, og så er det permisjon. Det blir deilig!

Lykke til videre;)

Klem fra "lærer-gravid"

Oj, takk, det var hyggelig sagt :)

Har heldigvis verdens snilleste trinn da:) Hadde vel vært noe annerledes dersom man hadde hatt urolige og utfordrende elever. Gruer meg faktisk litt til å forlate mine "kjære barn" i slutten av januar...

Butikkjobb er nok ikke bare bare i disse tider heller da. Masete og stressa julekunder. Det blir nok godt med litt et lite avbrekk til jul for de fleste nå :)

God jul og godt nyttår til deg også! :)

Det "tåler" ikke jeg heller lengre.. Hadde veldig god tolmodighet før, men den er helt forsvunnet..! (Håper det kommer igjen til jeg får ungen...) Er bonde jeg da, så jobber en del med dyr, har ikke tolmodighet i det hele tatt, blir så lett sint og irritert.

Det var ei ku som kalva idag, så måtte jo flytte kalven. Har ei trille som jeg drar den( 50 kg) bort på, men så var jo denne punktert, så det var ufattelig tungt. Men nå skal mannen bare jobbe ut uka, så skal han være hjemme, blir herlig det, så kan han ta sånne tunge ting=)

Heisann...

Jeg er også fortsatt i 100% i jobb i barnehage....

Det er utolig langt ned til gulvet for påkledning o.l...Tenker å kaste inn "håndkle" etter jul, da er det ikke så lenge til..(24 feb) Det begynner å bli ganske slitsomt med så mange små hver dag, når hormonene surrer rundt og magen står i vegen. Vi har også fjøset fult med dyr, men det går greit... forer sauen vår med høy og det er ikke så tungt...men ting tar tid for tiden....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...