Gå til innhold

Ailo, Ask eller Luca???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ailo er nytt for meg, men tror jeg liker det når jeg blir vant med det.

Ask er tøft.

Luka (med k) er også et fint guttenavn, kjenner en kjempesøt Luka fra Nederland. Enig i at Luca med c kan forveksles med Lucia her i Norge ...

Men som du selv sier, det er veldig forskjellige navn, så jeg hadde vel valgt det som passer best sammen med søstrene sine navn.

Ailo er samisk ja.Mitt navn er irsk, så det har ingen betydning for meg hvor navnet kommer fra. Ask er et navn, og Luca er et guttenavn. he he.

Jeg er ikke opptatt av at det skal passe med søsknene sine navn. De er forskjellige som dag og natt de vi har fra før, og navnene er like ulike. Så det tenker vi ikke på.

Var redd for akkurat det en over her skrev, at Luca kan forveksles med Lukas!

Takk for tilbakemeldinger så langt.

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest Siklerotte

Ailo forbinder jeg med en veldig rar samisk guttunge jeg kjenner, men det er jo ikke akkurat stygt, men ikke noe jeg ville valgt selv. Ask er litt mer etternavn for meg, og Luca får meg bare til å tenke på Deli De Luca, dessverre - hater den kjeden, og dessuten synes jeg det er en for feminin variant. Da er Lucas bedre, men ikke fint det heller. Hvis jeg må velge så tror jeg at jeg sier Ailo eller Ask, kanskje Ask.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...