ny på vei? Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 hittil har hun stort sett enten fått smør på brødskiva eller leverpostei, men jeg teker at jeg ville blitt utrolig lei om jeg skulle spist det sammehver dag hun får jo smake litt på annet pålegg osv, men er litt usikker på hva hun kan spise, hun er 8 mnd.. hva bruker dere? en ting til: bruker dere gi brød både til lunsj og frokost, eller hvordan gjør dere det? GOD JUL <3
no more babies Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Foreløbig har vesla her i huset også kun spist leverpostei (og smør) på skiva, men hun har nettopp begynt med brød da. (Sju mnd) Smøreost er jo kjekt da. Makrell i tomat, kanskje? Husker eldstejenta elsket den lakseposteien på tube. Er ikke alle butikker som fører den, men husker vi pleide å kjøpe den på Rimi.
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Eneste hun foreløpig liker på skiva er prim. Hun spiser kun brødskive til lunch, og da litt over en halv. Tulla er 8,5mnd.
RødRev Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Min er 11 mnd, og her går det i leverpostei og kaviar. Har prøvd med hvitost, men det skjønte ikke han vitsen i
Mamman til 2 Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Avocado eller banan. Sunt og godt!
månesol Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Her er han 8,5 mnd, har fått brødskive siden han var 7mnd. Har alltid smør på skiven, og som pålegg varierer vi med: leverpostei, prim, kaviar eller skinkeost på tube. Alt dette er nam, nam. Han spiser innmaten av 1 skive til frokost(jeg skjærer av skorpen, men han får av og til tygge på den litt selv om han vil). Han liker også hvitost på skiven, da bruker vi greddost, siden den er mykere i konsistensen enn vanlig hvitost.
Helann og lillebror Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Kaviar, avokado, banan og fruktmos. 9 mndr her og er ikke veldig flink til å spise brød, men øver litt før et av grøtmåltidene.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Her går det mest i leverpostei, prim, skinke eller baconost og kaviar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå