Lillepusen-78 Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Lillegutt (3 mnd) pleier å gråte og kave litt når han blir lagt i sengen sin for kvelden. I går leste jeg et sted her på DIB at de små gjerne liker å ha bamse eller klut i sengen. Tok den mykeste bamsen han har og satt den i hjørnet på sengen, med bamsebeina ut til hver side. Lillegutt snudde ansiktet inntil bamsebeinet med en gang, og roet seg. Litt senere på kvelden hadde han flyttet seg litt oppover i sengen slik at han hadde hodet mellom beina på bamse og lå og koste pelsen med hånden.... Sååå søt, og tydeligvis kos for ham :-)
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Næmmen så søtt da. Lillemann på litt over 3mnd her liker også å ha en god, myk bamse i armkroken. Da ligger han og knuger den inntil seg og titter ned på den - på samme måte som jeg ser ned på han når han ligger på magen min.. utrolig søtt!
Lillepusen-78 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2008 Melamin: har sett på bloggen din - så nydelig gutt du har!
Nattinatta Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Åh, så søtt!! Skal jammen prøve selv.. KAN jo hende det funker her også! hehe
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Jeg merket også tidlig at lillegutt trengte noe å kose med, når han ble trøtt f,eks i vippestolen, la han hånden sin liksom over den ene siden av ansiktet. Etter tips, ga jeg han en gulpeklut, og momentant dro han den over ansiktet og sovnet. Fikk en koseklut i bokklubben, kjempe myk og god, og han roet seg med engang. Etterhvert kjøpte jeg to nye kluter, så han har en i sengen og en i vogna. Krise hvis den blir borte... han har den over ansiktet når han sover.... eller bare koser med den, knuger den i hendene liksom.
Lillepusen-78 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2008 Ja, i kveld har han lagt seg med bamse igjen. Ingen tvil om at det funker! Inn med sutten, og så borret han ansiktet inn i beinet til bamse og sovnet :-) Pleier aldri å gå så greit.... Skal jammen prøve med koseklut også, har nemlig en god og myk en liggende :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå