Gå til innhold

Hvor mange cm rundt livet da jenter? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 33 og 115cm !! Trodde jeg var liten jeg?? Huff, også har jeg fremdeles 50 dager igjen....

Skrevet

Uke 33 og 115cm !! Trodde jeg var liten jeg?? Huff, også har jeg fremdeles 50 dager igjen....

Skrevet

Er 32+5, måler 96 cm rundt magen, målte 83 i starten=)

Skrevet

Jeg er i uke 38, har 14 dager til termin i dag!! og er 103 cm rundt magen... så føler meg ikke like grasiøs lenger :P

Skrevet

jeg er 39+5 og er 108 cm rundt magen :)

føler meg svær jeg da, men var ganske tynn fra før og er ikke spesielt høy.. :P

Skrevet

37 uker & 111 cm, gravid med nr 3, kjempe stor denne gangen :o)

Skrevet

Er i uke 37 og 107 cm rundt magen. Er snart lengre rundt magen enn jeg er oppover for jeg er ikke mer enn 151 cm lang. Føler meg med andre ord litt feilproposjonert for tiden. Hehe :)

Skrevet

30 uker og 115cm på der bredeste... men har fulgt kurven helt etter sf mål.. så ikke rart man føler seg litt framtung ;)

Skrevet

Haha...er vanligvis 64 cm rundt midjen...nå er jeg 115 cm med tvillinger da..uke 33!!!

Skrevet

Jeg er ei kraftig jente fra før av, har 16 dager igjen å er ca 136 cm rundt... Fy å høyt det var! Hehe...

Skrevet

Måler jeg helt feil?? Jeg har ikke måle bånd, bare slik verktøys måler i metall. Der kommer jeg ut på akkurat 92 (ser på den nederste), kan man bruke den på lik linje med det andre???

Jeg er 34+2! Har aldri tenkt på å måle meg før, men har vært liten rundt magen fra før.

Hørtes litt feil ut i hvertfall! Mitt symfemål i dag var 32 i hvertfall.

Skrevet

Jeg er i slutten av uke 28 og er ca. 124 rundt magen. Det skal sies at det er to inni her... :)

Skrevet

januarsol:

Da vet jeg omtrent hvordan du har det. Jeg er bare 50 cm mere i høyden enn i bredden:-)) Det er vel omtrent som deg det? Det er vel ikke til å undres at man ikke har sett den nederste halvdelen av seg selv i det siste.

Skrevet

Måtte også finne frem målbandet ; ) Er i uke 30 og 92 cm rundt livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...