HokusPokus&Filiokus Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Får dere gjort noe annet fornuftig enn å bare amme og kose i løpet av dagen? Jeg var så glad når snuppa kom før tiden, for da rekker jeg å gjøre masse til jul tenkte jeg. Men rekker jo ingenting, hvor blir tiden av?? Skulle tørket støv å sånn i dag, men nå er kl snart 2, jeg lovte storebror å hente han før halv tre, og har ikke engang rukket å stelle meg på håret i dag, langt mindre tørke støv!! men det blir vel jul likevel, selv om det er litt støv..
Litjmora Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Nei Jeg syntes jeg rakk masse den første par ukene etter vi kom hjem, for da sov han så masse på dagtid. Men nå når han er 2,5mnd så rekker jeg ikke noe noen dager går jeg fortsatt i nattøyet når mannen kommer hjem fra jobb!
lille sprelle Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Har baby som kom 5 uker før tiden og som i tillegg var dysmatur.... Brukte 2 av 3 timer til amming, flaske, pumping, bleieskift.... relativt døgnkontinuerlig virksomhet de første 3 mnd. Ved 5,5 mnd "løsnet" det og plutserlig var måltidene på under halvtimen gitt!
Trulte76 Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 første 4 ukene..var jeg dødssliten. fikk kun gjort ting når han sov, men da var det også deilig å få slappet av. Han ville kun være oppi fanget mitt, og helst mitt fang. Pappan var ikke bra nok. etter 5 uker ble det bedre, kunne han sitte litt opppi vippestolen og ligge på gulvet menst jeg gjorde litt. Følte meg mere uthvilt også. De 3 først mnd er de mest travligste mnd synes jeg. Nå er han 4 mnd og jeg føler jeg får gjort det daglidagse husarbeidet. Noe nedvask går ikke da hehe. Så ibegynnelsen blir det litt sånn hips om haps med husarbeid og ordne seg Du får ikke ta jula så høytidlig i år. Du har en liten baby å ta deg av, så litt støv til jul må da være lov
2 gutter og 1 jente Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 nei...har en på snart 2 måneder og en på 1 år og 8 måneder....tida strekker rett og slett ikke til. huset ser ut som et bombenedslag og det er 1 uke til julaften....regner med at helga kommer til å gå med til å vaske og rydde det verste. ingen forventer vell at jeg skal greie å ha det støvfritt med 2 små barn i huset vell...
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Godt å høre at det ikke bare er meg som har det sån. Det er jo kjempekoselig med de små men føler at jeg ikke får like mye tid til meg selv. Men nå har jeg funnet ut at jeg må legge han ute i vognen når han skal sove på dagtid. Da sover han opp til 3 timer i strekk. Tidligere la jeg han inne i stuen og da sov han maks 1 time av gangen hvis jeg var heldig. Men allikevel er det et ork å få noe gjort...når han først sover er det jo så deilig å bare slappe av=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå