la luz Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Vi har tenkt til å gå til innkjøp av en nattpose- Hvor har dere kjøpt deres, og er dere fornøyd?
2hærligegutter Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Kjøpte min på sparkjøp.no. Er fornøyd, vi bruker dyne i tillegg
Frøken Freken Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Kjøpte også min på sparkjøp - 80 kroner på halv pris;) Bruker dyne oppå. Vet ikke hva som skal til for å være fornøyd med en slik pose, jeg? Den fungerer helt utmerket, og snuppa trives godt oppi - så da er vi vel knallfornøyde!
Ophelia & Jr. Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Vi kjøpte dunpose på Barnas Hus, og det er en av de beste investeringene vi har gjort for Jr.!!!
dodi sin Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Jeg kjøpte også på barnas hus men vet den er en god del billigere på sparkjøp. Sikkert like god.
la luz Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2008 Ligger babyen mer rolig i senga?
Frøken Freken Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Jeg kjøpte min fordi hun hadde begynt å sparke i dyna. Hun fikk ikke dyna av seg, men jeg var så redd for at hun ikke skulle få sove, så jeg måtte opp og sjekke flere ganger om natta. Hørte de små beina som sparket mot dynestoffet - ble umulig å sove. Da hun fikk posen ble det helt stille, og dyna ligger fint på! Det er sånne snorer til å binde posen fast i senga med, men de bruker ikke vi for hun ligger jo som sagt stille med alt unntatt beina.
Frøken Freken Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 ... ikke redd for at hun ikke skulle få sove, men redd for at dyna skulle bli dyttet til side og at hun skulle fryse!
Nattinatta Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 vi har en i fleece stoff... brukt den litt i vogn og seng. Den er ikke så veldig tykk, så det er brukt dyne over den. Holder seg varm hvis dynen detter av. Har en ekstra som ikke er tatt ut av esken enda hvis du er interessert... Det står på pakken at den er fra 3 - 9 mnd. ( 58 - 70 cm)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå