Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 8. januar -altså om 22 dager. Men junior har ikke tid til å vente. Dvs hodet har festet seg siden torsdag, men riene har ikke begynt, så jeg går her hjemme og venter på at noe mer skal skje.

Svangerskapet har vært fint hele veien og jordmor antok torsdag at babyen har passert 3 kg.

Dersom ingenting mer skjer i løpet av dagen, blir fødselen satt i gang i morgen.

Jeg hadde ikke pakket en ting for å ha med på sykehuset siden det fortsatt er tre uker igjen til terminen; så et tips dere: pakk i dag. Fødselen kan være nærmere enn dere tror.

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139297584-vannet-har-g%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Oj, så spennende! :)

Jeg har termin 7. januar - og jeg har heller ikke pakket en ting. Har heller ikke skrudd sammen senga eller montert bagen på vogna... Kanskje på tide å starte med sånt nå? :)

Ønsker deg masse lykke til med fødselen! :)

Ojojoj!!! Lykke til!

Jeg har termin dagen etter deg og jeg har ikke begynt å gjøre i stand her hjemme ennå. Sprinkelsenga sover fortsatt storebror i, skal kjøpe ny til han. Ike er det ryddet plass til seng og stellebord inne hos oss, og stellebord må kjøpes. Vogna og bilsetet står innerst i kjellerboden, ikke har vi vinterpose til vogna, og jeg har ennå ikke tatt opp klærne etter storebror for å se hva vi har og hva vi trenger.

Og fødebagen? Trenger jeg å fortelle at jeg ikke har ofret den en tanke ennå? Hoho. Forrige gang var alt klappet og klart tre månder før termin:D

Da får du ha lykke til i dag da! Håper du får en fin fødselsopplevelse! :)

Og du: Takk for at du "sparket meg i gang" i går! Nå har jeg begynt å pakke toalettmappa (er jo en start!), og i går kveld skrudde vi opp sprinkelsenga. Greit med en påminner om at ting plutselig kan skje! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...