Gå til innhold

Uke 6.. lav hcg.. ny abort??

Prinsesse nr 2 på vei, jippiii

Anbefalte innlegg

Tror jeg må melde meg inn i denne klubben, IGJEN :(( På fredag fikk jeg store mensenlignende smerter og ble sendt på UL, jeg var da 5+1 så de kunne ikke se noe foster, bare en væskeansamlig.. HGC var da 4400. Kom tilbake på mandag (5+4) og på UL da så så de akkurat det sammen, altså ingen utvikling og de kunne ikke se noe foster. HCG var da 5700.. altså kun en stigning på 1300 på 3 dager og det er jo ikke bra.. den skal jo dobbles hver 2. el 3. dag.. Så nå har jeg fått ny time på torsdag for ta ny HCG, er så nervøs.. Men er rimelig forberedt at det blir ingen baby denne gangen heller. Hadde en SA i sommer også :( MEN: er det noen som har erfaring med at så lav HCG i uke 6 - og at det har gått bra til slutt?

Fortsetter under...

Syns du hadde en normal hcg jeg.. Min hcg var på 1700 i uke 4, og 2 uker seinere var hcg på 3000.

Var på UL på torsdag, da hadde fosteret tredoblet seg, og hjertet slo. Alt så veldig bra ut, og både lege og jm sa til meg at hcg nivået var bra, så lenge det var stigning.

Nå blør jeg riktignok mer, og skal på ny UL i morgen for å se om jeg har mistet, eller om spiren fremdeles har klort seg fast.

Men jeg synes ikke du skal bekymre deg for hcg nivået ditt. Både legen og jordmoren min ville sagt at det var heeelt normalt.

Lykke til :)

Klemmer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...