frk.rosa Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Det ringte en dame fra nav i dag, å sa at de hadde desverre gjort en feil da de forlenget premisjonstiden min (siden gutten er født fortidlig) de forlenget den me fire uker, men nå hun så at det bare skulle ha vært tre uker, så at jeg må begynne igjen på jobb den 22desember i steden for 29des.;( Så det jeg lurer på er har de lov å gi så kort varsel? jeg har jo ikke mulighet å begynne i jobb den 22des, har jo vikar som skal jobbe til den 29des, kan jo ikke komme å si desverre nav gjore en feil så du er ferdi på mandag.;( Jeg mister jo faktisk 3-4tusen utbetalt i desember, pga at de ikke har oppdaget feilen tidliger. Blir så irritert!!! Er det noen som har vært i samme situasjon, er det noe jeg kan gjør me dette? eller er dette en tapt sak?
Nordhagenjentene :) Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Jeg vet ikke hva lovverket sier, men jeg ville uansett sendt en skriftlig klage.... Ikke sikkert du får noe igjen for det, men nav trenger å få klager når de gjør en dårlig jobb, samme som de fortjener ros når de gjør en god jobb - utover det som er forventet av de. Jeg hadde tull med foreldrepengeutregningen og hadde en lang klage ferdigskrevet da de ordnet opp... Hadde de ikke gjort det ville klagen blitt sendt inn. Dessverre er det mange på nav som ikke kan nok om det de jobber med, da ting er blitt endret mye den siste tiden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå