♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Trøbbler veldig med å skrive innlegg her i dag. Men jeg har ikke glemt at det er i dag du får dommen. Vit at jeg tenker på deg,og håper for dere ! Klemmer i fleng )
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. desember 2008 Hadde håpet å lese gledesrop i fra deg vennen... Men håper i det lengste på dine vegne ! Klemmer!
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Hei vennen:)) Jeg vet ikke om det er maskinen min, nettet eller BIM som har hatt problemer, men det har vært veldig vanskelig og komme inn hit de siste dagene!! Det kommer ingen gledesrop fra meg dessverre, så nå er det nok for en stund....nå får vi heller sette i gang adopsjonsprosessen. Det betyr at jeg melder meg ut herfra, men jeg kommer kanskje tilbake etterhvert. Vi snakkes nå uansett på msn:) Klem
Mumrikken :) Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Å NEI!!!!! ((( Så utolig trist og urettferdig! Hadde håpet på et gledesrop i det lengste jeg også! Det ingenting jeg kan si som kan trøste deg nå...kan tenke meg at alt bare er mørkt og trist! sender deg mange gode tanker og håper du klarer å få tankene over på neste skritt etterhvert ) Du må iallefall ha en riktig god jul så lenge, så håper jeg at vi kan møtes på et annet forum litt lenger fremme )) Jeg svever her forresten i usikkerhet selv...får vel en endelig dom på 2 UL på mandag regner jeg med... Mange varme juleklemmer ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå