Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei igjen,

jeg vil gi deg tilbakemelding på den spåen jeg fikk på mail i høst.. det viste seg at barnefar bodde hos exen sin den perioden frem til han fant seg noe eget. de hadde ikke et seksuelt forhold, men hun hjalp han masse :) han har også fått seg en psykisk knekk i høst, så det har vært mye vingling, men nå er vi tilbake på track, og han flytter inn igjen hos meg før babyen kommer i mars :)

kan du se noe på hvordan ting blir for oss?? føler det kommer til å gå veldig bra selv, men det blir nok endel tunge tak også før han får behandling av en psykolog :)

080377 og 050774

takker og bukker!!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj så glad jag blir för er skull! Jag ser bara positivt mellan er, men som du skrev mycket jobb, men oj oj vad det kommer att vara värt det! Nu kan ni satsa 100% Så kämpa på och ge inte upp när det blir för jobbigt, för det finns mycket som han kommer att jobba med hos sig själv, korten säger att du ska försöka ha lite större tålamod till honom, det kommer att löna sig för er relation i längden!

Kram och lycka till!!

Skrevet

tusen tusen takk!!!

jeg jobber med den delen som heter tålmodighet hos meg selv hehe.. så der har du helt rett i at noe må gjøres. men det går fremover, og jeg tror dette er verdt alt når vi sitter her som gamlinger om 50 år og ser tilbake på livene våres!!! ser han har mye å jobbe med også, og det har exen han også fortalt, er bare så godt at han er villig, da er mye gjort. så jeg skal støtte han og være her uansett hvor tungt det blir, elsker han høyt nok til det!!

stor god jul klem til deg!!

Skrevet

Lycka till och God jul! Ta väl hand om kärleken! Och lilla bebis! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...