Gå til innhold

dere som er 168 cm høy... hvor mye veier dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er på slanking.. veier nå 68 kg.er usikker på hvor mye mer jeg vil gå ned...

hvor mye veier dere? og er dere fornøyd?

Skrevet

165cm og 60kg. men jeg vil ned til 57/58.

Skrevet

167 og veier 45.

Helt greit, men ønsker meg 3kg til jul.

Skrevet

drømmen min er også 58 kg. veide det i mine yngre dager. hehe. men tror ikke eg klarer det..

Skrevet

168,5 og veier 71 kg. Noen kilo for mye, men er stram og fin på de rette stedene så jeg er fornøyd ; ) Syns ikke noe om å være for tynn for det var jeg før jeg fikk barn..

Skrevet

da er du slank....skjønner du ønsker deg det..:)

Skrevet

varierer mellom 60-63

helt fint :) har pupper, rumpe og lår.

Skrevet

Til vanlig: 71-72 kg. Er kraftig bygget, så er ganske slank da.

Nå: 76 kg - gravid (og suuuulten)

Skrevet

164,5 veier rundt 63kilo.. vil ned i 57kilo slik som jeg var i starten av graviditeten

Skrevet

Synes ikke 68 er mye. Ligger vel på rundt 63-64 etter jeg fikk gutta. Mitt ansikt blir lite pent om jeg går for mye ned i vekt. Ser på bilder av meg selv for et år siden da jeg var 56 - og jeg ser fryktelig syk ut:) Gikk helt fint i mine yngre dager, men nå har jeg fått et ansikt som er mer kantente og benete. Har høye kinnbein...

Skrevet

56. Er kjempefornøyd!

Skrevet

Veier 58 kg. Helt ok, men hvis jeg hadde giddet skulle jeg gjerne gått ned ca. 3 kg. Det kler kroppen min best.

Det går nok heller andre veien, alt for glad i god mat og søtt...

Skrevet

168cm og 68kg. liker det jeg=)

kunne kanskje fått strammet opp magen litt.men trenger ikke gå ned i kilo....

Skrevet

Jeg er 168 høy og 56 kilo. Helt vanlig slank å er fornøyd med det. Jeg holder meg der uansett hva jeg spiser så jeg er heldig. Spiser sunt da selvfølgelig men jeg legger ikke på meg fordi om jeg spiser usunt i en periode.

Så lenge magen er flat er jeg fornøyd. Kunne kanskje ha stramma opp rompa å lårene litt men jeg synes trening er kjeeeedelig. Men jeg skal en gang - med tanke på helsa. Ellers har jeg små pupper, så de veier ikke så mye... hehe..

Skrevet

53. Vil ikke gå ned mer, men kan godt stramme opp litt på magen, rumpa og lårene..

Skrevet

Jeg veier ca 60 kg tror jeg (har ikke badevekt).

Trives best under 60, men siden jeg ikke gidder gjøre noe med vekta så får det bare være =)

Skrevet

Jeg er 168 cm høy. Veier normalt 58 kilo, men nå som jeg er gravid, veier jeg naturligvis noe mer... :-)

Målet til neste år er å gå ned til 55 kilo, som er det jeg veide før jeg ble gravid første gang. Da følte jeg meg aller best!

Men selvfølgelig må kroppen være litt veltrent i tillegg. Nytter ikke å veie 55 om alt likevel henger...

Skrevet

62,5 - skulle gjerne gått ned til 58,5, men jo mer jeg trener jo tyngre blir jeg... Det jeg liker minst er magen, som er helt ødelagt etter to svangerskap, og som egentlig ikke blir bedre av å trene eller gå ned, blir bare enda mere løs hud. Vurderer å gjøre noe med det...

Skrevet

Er 168 og veier 68 kg. Kunne godt gått ned til 65 kg, men ikke mer. Dere som vil under 60 og godt under 60 kg med den høyden, trenger en realitysjekk!

Skrevet

Syns dere veier forferdelig lite her jeg. Jeg er 168 og er nå nede i 70 kg etter en graviditet. Vil gå ned til 68, og da er jeg vanlig slank! Dere som veier under 60 kg må da være syklig tynne. Har ikke veid 60 kg siden jeg var 16-17 år jeg, og jeg har alltid vært slank.

Skrevet

Huff 165 og veier 68. Var oppe i 88 kg

Vil ned til 58-59 kg men tror det er usannsynlig:)

Skrevet

Glemte si at jeg veide 60 før jeg ble gravid

Skrevet

Jeg er 170 cm høy og veier 60 kg.. Veide 55 før men etter første fikk jeg de 5 etterlengtede kiloene jeg ville ha...:)

Skrevet

Kan jeg få svare også? Jeg er 171 cm og veier 99 kg:) Veide 77,5 før jeg ble gravid, og da likte jeg kroppen min godt. Den hadde vært helt super om jeg hadde veid 72-73.

Jeg synes under 60 kg høres veldig lite ut på en kropp på 168 cm jeg da, men folk ser jo forskjellig ut med forskjellig vekt.

Skrevet

Noen av oss har ganske sped benbygning, vet du :-) Da jeg var 18-19 veide jeg 49 kilo, ja, jeg var tynn, men ikke sykelig (gjorde ingenting for å "være" så tynn). Nå ville jeg antakelig sett mildt sagt ufrisk og skrapa ut med en slik vekt, men fremdeles føler jeg meg best når jeg ligger rett under 60...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...