Gå til innhold

Ligger ditt barn på rundt 10 mnd. fint i senga si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår gutt sitter eller står i sprinkelsenga så og si med en gang han får sjansen. Vi har derfor lagt han en del i vogna (hvor han for øvrig stortrives). Hva skal vi gjøre for å få han til å ligge i sin egen seng? Er litt skeptisk til bruk av sele i seng..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker soveposen uten selen. Da greier han ikke å reise seg og snur seg ikke så mye rundt i senga.

Skrevet

kanskje jeg skal prøve det. hvor har du kjøpt soveposen?

Skrevet

Jeg bruker sovepose med seler fra babydan; veldig fornøyd. Vet mange er skeptiske til det, men tok kontakt med produsenten som går 100% god for posen så lenge den er riktig montert og passer barnet.

Skrevet

hehe gjør det noe om de ikke ligger fint i senga? Jeg lar henne styre på (slik at det ikke blir en maktkamp og "morsomt" at jeg kommer inn å legger henne på plass), og så sovner hun i mange rare stillinger. Hvis hun "bare" ligger opp-ned så lar jeg henne ligge, eller jeg venter til hun har sovnet og legger henne på plass da ;-). Er kjempesøtt, da. Isted sovnet hun til lur på tvers av senga med rompa opp.

Om natten har vi også pose uten seler (HM eller GROBAG), slik at hun ikke blir kald av at dyna detter av. Hun klarer fint å reise seg med den ;-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...