Gå til innhold

Krem mot eksem..???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med sånn husmor eksem som det kalles..

Eksem på hendene..

Har noen et godt forslag på en krem som kan ta knekken på dette, har vært igjennom ganske mange forskjellige kremer fra både apotek og helsekost til ingen nytte..

Takker for mange foslag..

Fortsetter under...

Skrevet

haha..jeg leste krem mot EKSEN !! det vil jeg ha også så kanskje jeg blir kvitt ham ..hehe

men..uff..ikke noe godt med eksem på hendene da, høres vondt ut !

Hydrokortison funker jo som behandlig i kortere perioder men anbefaler deg å ta det opp med legen jeg, kanskje du kan få noe som hjelper derfra.

Lykkke til !

Skrevet

Hydrokortison er vel det som er anbefalt å ta når du er gravid, de kremene på resept inneholder mer kortison og det er ikke anbefalt.

Jeg fikk beskjed om å slutte å bruke elcon da jeg fant ut at jeg var gravid.

har du prøvd hvitvask og spesielle andre såper? mitt forsvinner ikke uansett, og det må nesten bare få gå over av seg selv, har i ansiktet og brystet samt på armene.

saltvann og sol hjelper masse, men det er ikke så enkelt nå om vinteren.

Skrevet

Hi her..

Takk for tips..har gått på Mildison nå i 2 uker, det er en mildere kortisonkrem som er bedre for gravide..men den tar bare det værste som betennelsen i huden, jeg klør like mye som før og huden er supertørr og irritert..

Hvitvask har jeg faktisk aldri prøvd, hva er egentlig det, hvordan virker det???

Skrevet

veldig viktig at du smører deg med en fet krem ca 20 min etter du har brukt kortison.

huden tørker ut av kortison bruk fikk jeg vite nå!! etter å ha brukt det i mange år selv..

Skrevet

Karbamidkrem. Apoteket har den liggende i kjøleskapet, og man trenger ikke resept.

Annonse

Skrevet

xm focus bra helsekosten er superbra..men veldig dyr og udrøy..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...