Gå til innhold

Jeg ruger på to nyttårsspirer :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går den 16.12 satte jeg inn to frysegg. Begge eggene i samme strå overlevde opptiningen, så nå har jeg fire igjen :-) Det er jeg kjempefornøyd med.

Etter negativ forsøk (uke 41 gjengen) har jeg holdt en litt lav profil her, men er nå sterkt tilbake :-)

Føler meg i mye bedre form enn etter ferskforsøket (var jo også overstimulert da), har spist masse vitaminer og prøvd fotsoneterapi. Skal ikke ta blodprøver før om 3 uker, men tenkte å teste hjemme på nyttårsaften :-)

Lykke til alle nygravide, rugere og alle dere andre flotte jenter her inne. Måtte 2009 bli et lykkelig år for oss alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til vennen !

Jeg krysser alt for dere nå !

Klemmee:O)

Skrevet

Gratulerer som ruger Turva.

Ønsker deg all verdens lykke til.

Måtte fryseeggene klore seg godt fast.

Klemmer fra Emma*

Skrevet

Tusen takk begge to!

Emma*, hvordan er ståa hos deg nå?

Skrevet

Hei igjen Turva

Hos meg er ståa ganske bra. Alt er relativt...hehe

Venter på et nytt år med nye muligheter. Satser på nytt forsøk på nyåret en gang. Så får vi bare håpe det er min tur da.

Først skal jeg være med å heie deg i mål.

Lykke til med rugingen. Blir en spennende og anderledes jul for deg i år. Får virkelig håpe du går inn i det nye året med en liten spire eller to i magen.

Klem

Skrevet

Håper de setter seg ordentlig godt fast, Turva! Lykke, lykke til!

Skrevet

Takk for lykkeønskinger MK73. Det var bare så ufattelig trist å lese innlegget ditt... livet er så urettferdig enkelte ganger. Håper at 2009 blir et lykkeår for alle oss. Klem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...