Gå til innhold

Mens etter fødsel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm her er mensen kommet etter 2.5 mnd og jeg ammer ikke ..men ...hvor mye blør man ??...føler liksom det er litt mye men er ikke sikker da jeg har nesten ikke hatt mens tideliger pga p piller og gravid ,har hatt kun 28 dager syklus før forresten ...dessuten er det sånn koagler (elller hva det heter ) faktisk en del som kommer ...

begynte veldig svakt med mens ..kun litt ...og har vel bare økt ..begynte tidlig i måneden og har fortsatt...

Noen som har erfaring ..kjnner noen ...blir glad for svar ...=))))

Skrevet

Hos meg var det helt motsatt!

Begynte på p-piller når han var 3 mnd, og da kom første mensen som vanlig. Etter det ble det bare mindre og mindre... Nå har jeg ikke noe omtrent, skjønner ikke hvorfor :S

Dette hjalp jo ikke mye da... :P Men men, du fikk jo svar :P Hihi :)

Skrevet

Fikk mensen tilbake når mini var 3 mnd enda jeg fullammet. Blør merkbart mer enn før (men jeg blødde veldig lite før da). Litt ustabil syklus, men ikke mange dagene det er snakk om.

Skrevet

ja det er vel veldig inviduelt ...liker ikke at dt føles som jeg blør mye ..men hva er standar liksom ...ikke lett å vite det heller ...takk for litt svar da =)))

Skrevet

Fikk 8,5 mnd etter fødsel (ammer mye)

Synes det var en helt normal mensrunde mht mengde, men hadde noen skikkelige tak i ryggen.... (kobberspiral)

Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake etter 9 uker, enda jeg fullammer. Junior spier ikke så ofte, så sikkert derfor den kom så fort tilbake. Min mamma fikk også mensen tilbake fort, og fikk derfor 2 barn på under 1 år :o)

Første mens var mye kraftigere enn de jeg hadde før jeg ble gravid, og det var også mye koagler, men det var visst helt normalt å blø litt kraftigere etter et svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...