pooni Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Er gravid i uke 30 å har bynnt å få bekkenløsning. Var til lege og har fått henvisning til fysio. Er det noen som vet om noen som er flinke her i trondheim:)?
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 var sterkt preget med veldig vonde hofter i og etter forje sv.skap, og Geir Fisher på moholt fysioterapi var helt suveren!!! han gir støtte, motiverer og har noen virkelig gode metoder for og lette plagene...!!! han er absolutt og anbefale!!
-kreativmamma- Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Jeg går til fysio hos Trondheim fysikalske institutt. Er ei som heter Berit Mørck Johannesen (tror jeg), som har gruppetrening for oss med bekkenløsning. Supert opplegg!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 På Trondheim Fysikalske har de manuellterapauter. Tror det er en klar fordel å gå til, selv om vanlige fysioterapauter også har greie på bekkenløsning. Midtbyen fysikalske anbefales ikke... Jeg tok feil av Trondheim Fysikalske og Midtbyen fysikalske...
coradel Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Litt seint svar, men... Går hos Frisk fysioterapi på fossegrenda, de er kjempeflinke! Har også basseng, for trening i vann der.
Trultina78 Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Hei! Jeg vurderer å begynne hos Frisk fysio. Prøvde å finne nettsiden deres, men de har visst ingen. Hvordan er opplegget der? Er det forebyggende eller for de som har store plager? Er det eget opplegg for trening i vann?
coradel Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Tror ikke de har egen nettside nei, dessverre. Men det er bare å ringe dem (spør etter Trude, det er hun som driver mest med det) De driver både forebyggende og for de med større plager. (de med store plager får vanntrening)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå