fikk en gutt Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 til en 2,5 åring?gutt...noen som vet? taaaaaaaaaaaaaaak
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Øh.... Hvorfor klipper du han ikke? Har en på samme alder. Klipper han annenhver måned.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 Ikke alle trenger å se like ut....? eller?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 tviler på at det finnes noe spes til gutter. yngste gutten min hadde langt hår tidligere, han gikk med rødt strikk han.. men valgte å klippe han kort da, de andre barna på bhg begynte å le av han stakkar. men finnes jo blå å svarte strikk å da, på h&m..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Nei. Klart ikke. Tenkte kanskje du var redd for å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Ikke klipp! Det finnes mange varianter av hårbånd, bl.a. på H&M og Glitter, ellers har du jo Cubus og Kapphal som fører div hårsaker. Det finnes mange butikker som fører hårsaker. Jeg kjøpte sånt tynt som ligner litt på en bh-stropp, til sønnen min. Syns det er kjempe søtt på sånne små guttebasser =)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 hårbånd er for jenter!!!!!greit med gutter med langt hår. men ikke greit å ta strikk, klemmer osv i det... syns jeg
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 Stakkars små gutter, som vandrer rundt med altfor lang hår, bare fordi Mamma synes sukkerklumpen sin er sååå nydelig med lange lokker.
-MtG- Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Hva med ALLE de små jentene da, som vandrer rundt med alt for langt hår, bare fordi mamma synes ukkerklumpen sin er sååå nydelig med lange lokker?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 La guttungen slippe en barndom hvor folk må lure på om han er jente eller gutt... La han slippe å gre floker hver morgen fordi DU absolutt må beholde babylokkene... Forslag: klipp guttungen, skaff deg en ny baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå