Gå til innhold

Er jeg den eneste som IKKE har kjøpt noe julegave til babyen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm, lillegutt er 3 måneder og jeg har vel egentlig ikke tenkt på at han trenger noen form for gave. vi kjøper jo det han trenger underveis. i dag fant jeg en superkul pysj i str 86, kjøpte den og tenkte at da er det liksom gaven hans selv om det er lenge til han får brukt for den.

han kommer jo til å få mange gaver av stolte besteforeldre og tanter, det som er litt dyrt (babycall)vet vi at svigers har kjøpt.

er jeg litt sær? blir jo veldig annerledes neste år, da vil han jo være over 1 år gammel og mer delaktig i julefeiringen.

Videoannonse
Annonse
Gjest tidelitu=)
Skrevet

Næh, ikke sært. Vår er 11 mnd, og vi vet ikke hva vi evt skal kjøpe. Dersom vi ikke finner noe fornuftig, blir det nok noen kroner inn på kontoen hans, ellers blir han nok lykkeligst dersom han får leke med papiret og gavebåndene. Han vet ikke hvem han får fra likevel, så jeg kjøper ikke bare for å kjøpe. Det blir nok.

Skrevet

Vi kjøper kun praktiske ting som jenta vår trenger, også kaller vi det gave :) Tipper hun får mer enn nok av venner og familie, i tillegg til som ovennevnte skriver - papiret blir nok det morsomste!

Skrevet

Teo på 6 mnd får ikke gave av meg på julaften. Har kjøpt en del ting han trenger nå den siste tiden, så det får være julegaver i år.

Skrevet

Nope, du er ikke den eneste. Hadde ikke tenkt til å kjøpe noe, ikke pakke inn noe som helst. Kommer sikkert ikke til å gjøre det til neste år heller! Han får helt sikkert nok pakker!

Skrevet

Gutten vår er snart 6 mnd. Vi pakker heller ikke inn noe fra oss og legger under treet. Han er for liten til å bli fornærmet for det;) Han får en tripp trapp stol på nyåret i stedet!

Skrevet

Vi har kjøpt "gaver" altså ting hun trenger. Kjøpt akebrett, dress og Noen fe bøker som jeg ville ha:)

Skrevet

Nei, vi setter heller inn penger på kontoen hennes, så får hun glede av det når hun blir større.

Skrevet

Jeg har kjøpt presanger til småtten på 11 mnd, men innser jo at det er mest fordi jeg synes det er gøy :) Han ville jo blitt akkurat like begeistret om han fikk rive av papiret i dag..

Skrevet

Min gutt er 3 mnd og jeg har ikke kjøpt noe til å pakke inn å legge under juletreet. Vi kjøpte maxi cosi bilsete til han i går (fordi det andre bilsetet vi hadde var totalt CRAP) og da får det være hans julegave. Han kommer ikke til å huske denne julen akkurat og bebreide oss for at han ikke fikk pakke under treet. Han får det han trenger ellers.

Skrevet

har ikke kjøpt noe gave nei... Tenker heller se hva vi får, for så å ut på salget etter jul! Da vet jeg jo hva han mangler/trenger.

Gjest Mammamoms med prinsesse
Skrevet

Nei, vi har ikke kjøpt noe til Lillefrøkna vår. Hun ble født 5.desember, og jeg har i det hele tatt ikke vært flink når det gjelder julegaver til andre heller. Før fødselen klarte jeg ikke å samle tankene om det, og når som hun er født går tiden bort i amming og bleieskift. Hehe!

Skrevet

Godt å høre det er andre. Jeg skjønner ikke helt vitsen i år. Vi må kjøpe en vinterpose, så for syns skyld kaller vi det gave, selv om den må tas i bruk litt før ...;-).

Skrevet

Vi kjøper ikke noe spesielt til vår 10 mnd. gamle gutt.

Skrevet

Vi har ikke kjøpt noe. Her er det nok gaver, klær, leker og annet ting og tang som jeg kjøper gjennom året, så til jul blir det de gaver han får av venner og familie. Har bestemt at han skal få gyngehest og gåbil når tiden er inne, så omtaler det som julegavene fra oss! Så får vi heller se det ann når han blir større. Han vil vel raskt nok ønske seg både det ene og det andre, så får nyte det så lenge det varer!

Skrevet

nei synes ikke det er sært!

Vi har kjøpt vippestol til jenta vår på 3 mnd.. det skal liksom være julegaven fra oss, men vi pakker den ikke inn eller noe...! Har allerede tatt den i bruk, hehe!

Skrevet

vi har også kjøpt vippestol, men gidder jo ikke pakke den inn. han skal vel sitte i den satser vi på:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...